#9

1.7K 57 2
                                    

Εε οχι ρε μαλάκα δεν παίζει. Αυτος ο μαλακας απο το πρωί. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΈΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΈΧΕΙΑ.

Ποιανού η θέση ειναι άδεια γιατί ειναι αντικοινωνικό πλασμαα?
Καλα μαντέψατε, η δικιά μου.

Π: τον λένε Μαρκο νικολάου. Χμμ, οπου εχει αδια θέση? Αα να εκεί διπλα στην Αναστασιου.(για όσους δεν θυμούνται ειναι φιλόλογος aka Παπαθεωδοσίου ) ειπε και εγω είχα μείνει σαν τον χάνο.

Α:Μα κυρια, εγω καθομαι μον- με διέκοψε και είπε

Π:Αναστασίου κατσε φρόνημα αλλιώς θα φύγεις με ωριαία πρωι πρωί, ΑΝΤΕ.  Άρχισε να φωνάζει υστερικά.

Ήρθε έκατσε ο άλλος ο βλάκας

Ναι όμως ειναι ωραίος βλάκα

Ναι ντάξει δεν λεω,ψηλός περίπου στο 1,80 ,όμορφα χαρακτηριστικά, τα μαλλια του σγουρά και ξανθά και ξέρεις κατι εδω που τα λεμε ειναι ο τύπος μου

Τελικά τον συμπάθησα, ποσο κακός μπορει να ειναι δηλαδή!?

Τελείωσε το 6ωρο γρήγορα.  ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΆΝΤΕΧΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΉΜΑ ΔΊΠΛΑ ΜΟΥ. ΜΙΛΆΕΙ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΈΛΝΟΥΝ ΡΑΒΑΣΆΚΙΑ ΣΥΝΈΧΕΙΑ.  ΣΕ ΚΑΘΕ ΩΡΑ,ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΌ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΌΛΕΠΤΟ.  ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΚΟΣ.

πήγαινα σπιτι ωραία και καλά και τσουπ να τος πάλι. Αχχ θεε μου τι θέλει πάλι

Μάρκος-Νομίζω δεν κάναμε κατι αρχή.  Θες να το ξανά πάρουμε απο την αρχή? Λέει

Εμμ οχι

Α-άντε να το πάρουμε να δούμε τι θα γίνει. Ειπα και χαμογέλασα λιγο στραβά
Αυτός φάνηκε να χαίρεται

Μ:λοιπόν που μένεις να σε πάω.

Α:εδω λίγο ποιο κάτω, ευχαριστώ. Το ειπα και χαμογέλασα. Τελικα ειναι αρκετα συμπαθητικός.  Λογικα θα περάσω ωραία όλη την υπόλοιπη χρονια.

Με πήγε σπίτι, με αποχαιρέτησε με μια αγκαλιά και έφυγε.
Τι γαμάτο άρωμα είναι αυτο ρε μαλάκα?
Αχχ γαμάτο.

Με τον άγνωστο τύπο εχω σταματήσει να μιλάω εδω και καιρό. Μου εχει στείλει μερικές φορές αλλα δεν είπαμε και κτ σημαντικό. Παω να μπω μέσα στην πολυκατοικία μου κάποιος μου πιάνει το χέρι.

Αντρέας pov
Εκει που πήγαινα σπίτι με τα παιδί βλέπω την Άννα με έναν τύπο.  Δεν τον ξέρω αλλα φαίνεται να περνάει καλα. Δεν μου αρέσει αυτο, μου κλέβει την γκομενα μεσα απο τα χέρια.  Αχ τι λέω δεν ειναι μια απλή γκόμενα.

Ειναι η ζωή μου. Μπορει να μην φαίνομαι για τέτοιο άτομο αλλα οταν θέλω ειναι και ιδιοκτησία μου. Λεω στα παιδιά οτι θα παω απο αλλο δρόμο γιατι εχω να κάνω κτ δουλείες και παω στην Άννα.

POV Άννας

Αντ:Ποιος ηταν αυτός?
Οχ τι θέλει αυτός τώρα?

Α:Ένας φίλος. Του λεω

Αντ: ναιναι καλά.
ΚΑΛΑΜΙΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ?

Α:Αντρέα? Μήπως ζηλεύεις?

Αντ:γιατί να ζηλεύω? Γκόμενα μου εισαι ? Χαα ακου εκεί.  Απλα δεν θέλω να έχεις πάρε δώσε με τέτοιους μαλάκες. Ειπε και εγω παραξενεύτικα

Α:εντάξει, ασε με σε παρακαλώ τωρα θελω να παω σπίτι. Με περι-

Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση μου και με πιάνει απο την μέση και με φιλάει.  Το φιλί μας είχε τοσο πάθος και ένταση που ούτε ανάσες δεν θέλαμε να ξεκολλήσουμε ο ένας απο τα χείλια του άλλου.
Όταν σταματήσαμε παει να φύγει και με ξανα πιάνει απο την μεση,έρχεται κοντά στο αυτη μου και μου λεει χαμηλόφωνα

Α:μην είσαι τοσο άγρια, γιατί θα γίνω και εγω και δεν θα σου αρέσει.  Δεν θα μπορεί να περπατήσεις για μια βδομάδα.  Ειπε και έφυγε.

Τι ηταν αυτο πάλι?
Σκέφτηκα και ανέβηκα πάνω.

°_____________________________________°

Γειαα σαςςς . Τι κάνετε.  Ελπίζω να σας άρεσε αυτο το κεφάλαιο. 

Σκέφτομαι το επόμενο κεφάλαιο να ειναι CAST εσείς τι λέτε?

Cast ή κανονικό κεφάλαιο?
💘💝💖💗💓💞💕❣❤🧡💛💚💙💜🖤

texting with my..... crush???Where stories live. Discover now