Ana sınıfının içinden kahkaha atan çocukların sesleri duyuluyordu.
Bu kargaşanın dışında; bir anne, kucağında gergin ve küçük bir çocuk taşıyordu. Çocuk, annesinin kolunu sıkıca tutuyordu ve sınıfın kapısına bakarken derin nefesler alıp veriyordu.
Kuchel, kucağındaki küçük çocuğa cesaretlendirici bir şekilde gülümsedi. "Pekala Levi, ilk günün için hazır mısın?"
Küçük çocuk, gri gözleriyle annesine baktı ve kafasını salladı. "Evet anne."
Annesi, sınıfa girmeden önce "İşte benim Levi'ım," diyerek övdü.
Gürültü sesi, kahkahalara çığlıklar ve yüksek sesli adımlar da eşlik ettiğinden içeride çok daha fazla yüksekti. Levi, tüm bu gürültü yüzünden burnunu buruşturdu ve bu sırada kumral saçlı bir kadın onlara yaklaştı.
"Merhabalar! Bayan Ackerman ve Levi siz misiniz acaba?" diye sordu kadın, neşeli bir sesle.
Kuchel kafasını salladı ve (isteksiz) Levi'ı yere koymak için eğildi. "Evet, Levi'ı ilk günü için bırakmaya geldim."
Kadın, ikiliye kocaman gülümsedi, "Bu harika!" Eğildi ve çekingen çocuğa el salladı. "Merhaba Levi, tanıştığıma memnun oldum. Ben öğretmenin Bayan Petra Ral."
Levi karşılık olarak kibarca kafasını salladı. "M-Memnun oldum Bayan Ral."
Petra doğrulurken gülümsedi. "Ne kadar terbiyeli! Sınıf arkadaşlarınla tanışmaya hazır mısın?"
Küçük çocuk, ona yeniden cesaretlendirici bir şekilde gülümseyen annesine dönüp baktı. Birkaç derin nefes alıp yeni öğretmenine döndü ve kafasını salladı.
"Harika! Oğlunuz emin ellerde Bayan Ackerman."
Kuchel kafasını salladı ve oğlunun göz hizasına gelecek şekilde eğildi. "Peki Levi. Ben gidiyorum. Benim için cesur olacaksın, değil mi?" Karşılık olarak onaylayan bir kafa sallaması alınca gülümsedi. "Harika. Birkaç saat içinde gelip seni alacağım. Eğer yardıma ihtiyacın olursa kuzenin Mikasa da burada olacak, tamam mı?"
Levi yeniden kafasını salladı ama annesine sarılmak için hareket de etti. "Hoşça kal anne. Geri geleceğine söz ver."
"Söz veriyorum tatlım. Hadi, şimdi git. Bugün akşam yemeğinde maceralarını duymak istiyorum. En sevdiğin yemeği pişireceğim."
En sevdiği yemeğin sözü verilince yüzü sevinçle parladı ve annesine hevesle el salladı. Gergin biçimde Petra'yı, minik sırt çantasını ve hırkasını bırakabileceği küçük odacıklara doğru takip etti.
"Hazır mısın?" diye sordu öğretmeni.
Kafa salladı ve etrafında raflar dolusu kitap bulunan kilimli kısma doğru peşinden ilerledi. Petra, köşede durup Levi'ı şaşırtan yüksek sesli bir ıslık çaldı. Islık, etkileyici bir şekilde bütün gürültüyü durdurdu. "Sınıf! Lütfen etrafımda toplanın!
Levi, çocukların sürü halinde onlara doğru koştuğunu görünce Bayan Ral'ın arkasına saklanma isteğine kapıldı. Çocuklar, önlerine çömerken merakla onu süzdüler.
Petra, dikkatleri üzerine çekmek için iki kez ellerini çırptı. "Pekala sınıf. Bugün aramıza yeni bir sınıf arkadaşı katılacak. Adı Levi ve buraya yeni taşındı. Ona etrafı gezdirmenizi ve "nazik" olmanızı istiyorum — Dün öğrendiğimiz kelime buydu, hatırlayın — Anlaşıldı mı?"
"Evet Bayan Ral!" dedi hepsi aynı anda.
"Güzel! İçinizde Levi'a sorusu olan var mı?" Petra çocuklardan birine kafasını salladı. "Evet Jean?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smol adventures | ereri.
Fanfictionana okulunun ilk gününde nasıl mı erkek arkadaş edinilir? çok basit! karanlıktan korkun ve parlak, ışıklı ayakkabılar giyen prensinizi bekleyin. © bu hikayenin yazarı archiveofourown.org'daki cocoachoux. ben sadece bir çevirmenim. tüm haklar ona ait...