Muse - Supermassive Black Hole
(Şarkılar hakkında da fikir belirtebilirsiniz.)
-
Yazdığınız bxg bir hikayenin popüler olmasını istiyorsanız yapmanız gerekenler:
1. Hikayede ana karakter çirkin ya da hiç değilse güzel denilemeyecek ezik kız olmalı. İstenirse bu gariban kızımızı aşağılayan güzel ve zengin bir kötü kız hikayeye eklenebilir.
2. Kızımızın anası ya da babası mümkünse ikisi birden ölmeli ki kıza karışan olmasın. Eğer sağ bırakılan ebeveyn varsa ya hasta olmalı ya da kızla arası bozuk olmalı.
3. Zengin, karizmatik, soğuk ama tutkulu erkek karakter. Ailevi problemler bu oğlanın olmazsa olmazı.
4. Bu ikisini aşık olmaları için aynı ortama bırakmalı ve aşık olana kadar birbirlerine laf sokturmalısınız. Tercihe göre oğlan kızı arada bir sıkıştırabilir. Taciz edebilir ama kesinlikle taciz değil 'sevdiğinden yapıyor' izlenimi vermelisiniz.
Nefretten filizlenen aşk klişe değil klasiktir.
5. Mafya, kurtadam ve özellikle vampirler vaz geçilmezdir.
6. Okuyucuya ilerde burada çok fena sikiş dönecek imalarında bulunmalınız. Hikayenizin tanıtım bölümüne bol bol seks sahnesi eklemekten çekinmeyin. Hikayede hiç geçmeyen ve geçmeyecek olan şeyler olabilir. Yeterli okura ulaşınca tanıtımı silip yeniden yazarsınız.
7. Önemli bir noktada edebi dildir. Tek düze bir birinin aynısı cümleler anlatımın temelini oluştururken yok yere ağdalı sözler eklenmeli. Okura işte ben böyle derin bir yazarım (!) diye göstermelisiniz. Anlamsız benzetmelerden, gereksiz betimlemelerden korkmayın. Yerli yersiz betimleyin.
Bu söylediklerim sadece bxg hikayeler için değil bxb hikayeler için de geçerli. Çünkü burada ne kadar bxb hikayesi gördüysem hepsinde pasif olan taraf bxg'deki kızla yer değiştirmiş gibi yazılıyor. Eşcinsellik hakkında hiçbir fikri olmayan yazarlarımız pasif erkeği sadece ismiyle bize erkek olarak yansıtıyor.
Cinsiyet ayrımı yapmıyorum, kişisel özelliklerimi ve cinsel yönelimimi burada açmayacağım ama bunu yapacak son insanım. Sadece fark ettiğim bir şey var. Bxb hikayeleri çoğunlukla shiperlar tarafından oluşturuluyor. Ve yazarlar yabancıya gitmesin gözüyle bakıp oppalarını gruptan başka bir erkekle yazınca daha rahat hissediyorlar. Çünkü baktığımız zaman pasif olarak yazılan erkek tamamıyla kadın kimliğine sahip ama kadın olarak yazılmaktan çekinilmiş.
Yani shiperların çoğu gizli oppacıdır bence. :D
Bir süre böyle kızım sana söylüyorum gelinim sen anla, şeklinde takılıp birkaç bölüm sonra asıl konuya gireceğim.
Teşekkürler.
Görüşmek üzere.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PROTESTO
RandomBu kitap hem olumlu hem de olumsuz eleştiri barındıracak bir eleştiri kitabıdır. İçeriğinde her türlü kitabı bulabilirsiniz ama olumsuz kısmında daha çok oppacılar ve shiperlar olacak gibi görünüyor. Wattpad'in iğrenç yüzünü büyük çoğunlukla oluştur...