O 5 = l i m a

557 87 5
                                    

jam menunjukkan tepat pukul sepuluh tiga puluh tiga pagi , menandakan waktu rehat akan mula berlangsung .

aku mengemas sikit sikit barang yang tadi aku guna masa tengah belajar ke dalam beg . dan setelah itu , aku terus berdiri dan ingin bergerak keluar kelas menuju ke rooftop dengan excited .

almaklumlah , crush pujaan hati mahu berjumpa dengan jodohnya . jadi kita perlulah bergerak awal , kan?

" weh yewon! " aku yang baru nak buka pintu belakang kelas berhenti apabila mendengar teamah memanggil aku .

aku menoleh , " awat? "

" ni haa ada orang call ." dia menjawab lalu menghulurkan hoodie yang dia ambil dari beg aku .

" orang call? kau dah kenapa? ni lah phone aku ." aku mengeluarkan benda segi empat tepat dari dalam poket .

" eh entahlah ." dan teamah pun meletakkan hoodie tu kembali ke tempat asal .

okay sat , aku pelik . manusia manalah yang pergi letak phone dalam hoodie aku ni? tak sayang ke? ke memang nak bagi aku?

kemudian aku berjalan mengambil hoodie itu dan menyeluk tangan masuk ke dalam semua poket yang ada .

bila dah jumpa , aku terus menjawab panggilan telefon tu .

" hello? " tegur aku memulakan percakapan .

" noona! cepatlah pulangkan hoodie jeno balik! "

dan panggilan tertutup .

aku terkejut beruks , hoodie jeno? aku tertukar hoodie dengan dia ke?













alahaiiii suwitnya kami . main tukar tertukar pulak .








sila VOTE dan KOMEN .
terima kasih !

HOODIE. lee jenoWhere stories live. Discover now