O 6 = e n a m

719 96 45
                                    

kalian sila lah vote dan kalau anda rajin saya mohon anda komen .















aku mengelap peluh peluh yang terdapat di muka aku . fuh , penat gila . setelah lima belas minit dua puluh empat saat aku sampai di anak tangga yang terakhir .

dan kini , aku telah sampai di rooftop sekolah . sila baksu , clap clap clap .

" noona ."

aku mendengar lelaki pujaan hati memanggil . lantas aku berjalan mendekati dia .

" hai jeno ," aku menegur dia . beberapa helai rambut aku selitkan dekat belakang telinga .

jeno kemudiannya tersenyum menampakkan eye smile yang bagi aku sangat comel dan boleh bikin aku terbang ke keluar angkasa . okay .

" hai noona ." balas jeno yang still tersenyum .

omaigad aku cair . sesiapa ada peti sejuk gak? aku need it sekarang .

aku memerhatikan wajah dia yang sangat tampan yini . lama aku perhati , then aku terpikir something .

yes , something penting tapi aku tak ingat apa .

" noona? " jeno bersuara memecahkan kesunyian yang berlaku sebentar tadi .

aku yang separa sedar pun menjawab , " ya ."

" noona ada bawa hoodie jeno? kalau tak bawa noona tak boleh dapat balik noona punya ." jeno mengangkat hoodie adidas kesayangan aku ke udara .

oh mai hoodie , ai miss chu so much .

untung you dapat merasakan sentuhan jeno . i jealous , you know?

euww apa aku nih? sentuhan? okay jangan pikir nothing nothing .

" bawak bawak ." aku pun terus mengangkat hoodie milik dia .

dan jeno tersenyum .

tapi kali ni lagi lebar .

" oh my goat! kenapa kau sanggup buat aku macam ni?! " amik kau terlepas sudah . naseb baek tak kuat and mungkinlah dia tak dengar . kalau tak , hmm .

tak pasal pasal kena cop jadi human
' tiber ' .

" siapa yang sanggup? " jeno bertanya kepada aku .

eh , sat! dia dengar?

" takde papelah . oh haa baidewei sorry ya noona tak sengaja amik hoodie jeno ." aku memulangkan hoodie tu kembali dekat dia .

dia pun lakukan benda yang sama .

" noona , sebenarnya kan . jeno nak ask sesuatu ." kata jeno lepas kami bertukar hoodie .

aku mengangguk berkali kali dan bersedia mendengar apa yang dia nak cakap .

jeno memandang aku lalu menarik nafas dalam .

" jujurlah yang noona sengaja ambil sebab suka saya , kan? " eh tiber sangat ni dik . apahal tetiba adik attack aku begini .

and macam mana dia tahu yang aku suka dia ? hmm .

nampaknya kali ni aku kena berterus terang . aku pun dah penat tanggung dugaan ni . aku nak kapel ngan dia .

harap dengan keconfessionan aku ni dia tak reject .

" ya , jeno . noona suka awak . jadi jom kapel?! " aku menundukkan kepala . malu weh tiba je ajak dia kapel . dah kenapa .

" tapi pasal hoodie tu bebetul tak sengaja ." tambah aku yang mula berani sikit untuk pandang muka dia .

jeno tenung aku . " oh jadi betullah apa yang jisung and haechan cakap . wah , thanks noona sebab suka saya! "

jeno mengusap bahagian atas kepala aku dengan lembut dan expression ceria .

weh aku dah cair teruks dah ni . rasa macam nak nangis sebab happy!

" tapikan noona yang pasal kapel tu ." hati gue yang tengah mencair ini stop sekejap untuk dengar jawapan dia .

" actually saya suka jaemin . means , saya . ughh you know what i mean ."

maka dengan pernyataan tersebut , kehancuran berlaku . aarrhhhh!

jadi selama ni aku suka lelaki gay?

what the frog?!















T A M A T

terima kasih kerana membaca cerita yang mengarut dan pelik ini . semoga anda mempunyai hari yang baik . babai !

HOODIE. lee jenoWhere stories live. Discover now