Befejező(10.) Rész A Mancs Őrjárat

112 5 8
                                    

Itt is vagyunk a befejező résznél a sorozatnak.

 
A Mancs őrjárat tehát úgy jött létre hogy Marshall, Rubble, Chase, Rocky Zuma és Skye megkapta a felszerelését, amit szintén a liftnél találtak meg.

 
A járgányukat pedig a csúszdán lecsúszva lehetett megtekinteniük.

 
Az őrtoronnyal körbe találhatóak.

 
A Mancs őrjárat kutyusai ígéretet tettek, hogy mindig készen fognak állni még akkor is ha az egyikük bajban van, és segíteni fognak a város polgárainak. 

Természetesen még lesznek kutyik, akikkel találkozni fognak (Everest, Tracker, Sweetie, Rex és a többiek), de a hivatalos Mancs őrjárat így jött létre.


Visszatérve Chasere és Skyera, ők azóta is csak álmodoznak egymásról és próbálják elmondani egymásnak.
Ehhez sokat kell várniuk.... Vagy mégsem?
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
The End
(Végefőcím: (The Cript-Hall of fame)

Szereplők:

Chase

Skye

Ryder

Repülőgépes emberek. (Skye)

Idős ember(Chase)

Ryder szülei(Ryder)

Marshall

Tűzoltók(Marshall)

Rocky

Segítség kiáltó emberek(Zuma)

Zuma

Úszómester(Zuma)

Rubble

Ez volt a sorozat. El kell árulnom, hogy lesz még egy történetem, ami a Mancs őrjárat folytatását mutatja be. Pl Chase és Skye el fogja mondani egymásnak a titkukat? Ez egy Olyan történet  lesz amiben egy apokalipszis teszi őket egyre közelebb és közelebb egymáshoz. Végül lesz egy csoda ami megváltoztatja az egész világot. 

Természetesen ez egy kitalált történet lesz.

Köszönöm hogy velem maradtatok. Sziasztok!

Kérszítve:

(2020 4.11. (szo) . -2020 4.18. (szo)  )
(Egy teljes hét)

Frissítve: 

(2021. 06. 20.)

(2022. 08. 07.)

A Mancs Őrjárat története (HUN) (Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant