Анабел:
Спях си толкова сладко в прегръдката на Крис докато приятелката ми не реши, че ще влети в стаята ми. Отвори вратата с гръм и трясък и ни събуди. Бях благодарна на бога, че се бяхме завили с одеало.
-Ана, искаш ли да....-ето тук се спря като видя, че не съм сама.-Не знаех, че ще имаме гост.-застана пред вратата със скръстени ръце и повдигната вежда.
-И аз. И без това ни събуди, какво ще ми казваш?-пришпорих я.
-Ами утре е хеуин и ще правят парти в колежа. Питах Лекси и Макс, остана и вас. Ще идвате ли?-хрумна ми страшна идея.
- Аз да.-погледнах Крис, а той кимна все още сънено.
-Добре. Ще ви оставя да си довършите. И да знаете, че съм в другата стая.-предупреди ни с насмешка и излезе от стаята ми.
-Ох, колко е часът?-изпъшка до мен. Протегнах се да си взема телефона от нощното шкафче.
-Девет вечерта?-Казах невярващо. Погледнах през прозореца и осъзнах, че навън е тъмно.
-Еха. Доста време сме спали.-усетих палава нотка в гласа му и се усмихнах.
-Явно. Аз ще вляза да се изкъпя.-нарочно не си облякох нищо и не се загърнах, а тръгнах гола до банята. Влязох под душа, не чаках много, за да чуя стъпките му идващи към банята. Отвори вратата и застана там. Огледа ме цялата и си прехапа устната. Ухилих се на реакцията му, сложих си шампоан на косата и започнах да насъпонисвам. Той дойде при мен, избута ми ръцете и се зае да ме измие. Премахна шампоана от косата ми и ме обърна с гръб към него. Започна да оставя целувки по ключицата ми, а с ръцете си масажираше гърдите ми. Струваше ми толкова много усилия, за да не издавам нито звук, а той го правеше толкова трудно. С едната си ръка започна да слиза към женствеността ми. Обърна ме към себе си. Ловко ме повдигна и си увих краката около кръста му. Устата ми жадно потърси неговата и започна ожесточена война с езика му. Опря гърба ми в стената, а топлата вода ни заливаше отгоре. Прекъсна целувката ни и измрънках недоволно. Той ми се ухили подло. Засмука едното ми зърно, а ръката му отиде на клитора ми. Започна да прави много бавни кръгови движения. Дразнеше ме и то много. Забих ноктите си в гърба му, вече не можех да сдържам стоновете си. Пуснах ги да запълват тишината около нас.
-Моля те...Крис.-казах измъчено.
-За какво ме молиш?-попита с огромна усмивка.
-По...бързо.-изпъшках, а той само това чакаше. Но не забърза движенията си. Пусна ме на земята. Клекна на колене пред мен, погледна ме с перверзна усмивка. Започна да ме целува и даде воля на езика си. Изпъшках и вплетох пръсти в косата му. Боже, беше толкова хубаво. Езика му обикаляше клитора ми и то все в кръг. Бях толкова близо.
-АНАБЕЛ?-чух как Бианка влезе в стаята ми.
-МАМКА МУ БИА. ТОЧНО СЕГА ЛИ НАМЕРИ?-извиках и Крис се вдигна на краката си.
-Крис тук ли е?
-Дааа.
-Оу, извинете.-чух хлопването на вратата. Идеше ми точно сега да я удоша.
-Е, само ще се къпем.-усмихна ми се ангелски и отне целия ми гняв.
-Да.
Взе гъбата ми и започна да измива тялото ми. Всяко кътче и извивка. Така направих и аз, но с малка разлика. Щом аз не получих награда и той няма да получи. Стигнах до мъжествеността му. Обхванах го с ръка и започнах да я придвижвам нагоре-надолу. Той се хвана за стената и хапеше устните си зверски. Усещах, че е близо. На крачки от хубавия миг се отдръпнах. Той ме погледна с шок.
-Защо спря?-попита задъхано.
-Само ще се къпем. Забрави ли?-повторих думите му, а той стисна очи. Усмихнах му се невинно. Облякох си хавлията и излязох от банята.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
To my neighbor
Любовные романыАз и най-добрата ми приятелка се местим от Лос Анджелис и отиваме да учим в мечтания ни колеж в Ню Йорк. Избираме да живеем в апартамент близо до колежа вместо в общежитие. Вместо да ни е спокойно се натъкваме на двама ужасни съседа които в прочем с...