Po 1 mėnesio.
🤷♀️Manau jums įdomu kas įvyko per tą mėnesį. Tiesą sakant nieko jokių nuotykių nieko visi ėjom į mokyklą ir viskas.🤷♀️
Rytas
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mane pažadino telefono skambutis pagalvojau kas gali skambinti tokiu metu dar man naktis pačiupus telefoną atsiliepiau.- Klausau. " mieguistu balsu pasakiau"
- Labas rytas. Kelkis miegančioji gražuole princas jau tavęs laukia apačioje. " Zayn nusijuogdamas iš manęs kad vis dar miegu"
- Kaip tu gali mane kelti tokiu metu man dar naktis. " biškį per piktai pasakiau"
- Jaigu ką jau pusę pirmos.
- Ką?! "su šukau"
- Nu jau diena kelkis ir aik apsirenk laukiu.
- Gerai. "tik tiek te pasakiau ir numečiau telefono ragelį "
Taigi atsikėlusi iš lovos nusprendžiau aiti tiesiai į vonią, tenai nusiprausiau, tada išsivaliau dantis belekai gretai. Taigi išėjau iš vonios pasiėmiau balta maikute kuri nesiekė bambos ir švarkelį kaip ir visada džinsus ir baltus kedukus. ( Foto čia 👇)
Taigi apsirengusi biškį pasidažiau. Ir nusileidau žemyn. Ant lapiuko užrašiau, kad aš išvažiavus tai jai ką, kad skambintų. Išėjus užrakintau duris. Ir ėjau pasisveikinti su Zayn.
- Sveika gan ilgokai užtrukai. "apsikabindamas pasakė"
- Laba ne taip ir ilgai tik dvidešimt penkes minutes. " apsikabinus paskiau"
- Gerai gal jau gana čia mus siūbuoti važiuojam laukia mūsų pramogos.
- Gerai tik kur važiuojam?
- Ne būk tokia smalsi.
- Gerai, gerai.
Pasakiau ir atsisėdau į jo automobilį . Važiavom jo mašinoje gan tyliai tik man paskui pasidarė įdomu kur važiuojam .
- Dar daug važiuosim nes jau gal kokią valandą važiuojam?
- Nebe daug.
- Ahhh.
- Nedusauk.
Tada vėl stojo tarp mūsų tyla aišku ji ne buvo ne maloni kaip tik ji buvo faina.
Zayn. Pov
Taigi mes su Lauren važiuojam į jos gimtadienį, bet kiek matau ji pati pamiršo, kad šeindien jos gimtadienis , tad manau ji bus šokiruota. Šeip tais visą šitą dalyką sugalvojau aš bet išpildyti reikėjo žmonių tai buvo visi mūsų draugai. Taigi jau skaityk atvažiavom į tą sodyba.
YOU ARE READING
Dangerous, but not for you.(Pavojingas, bet ne tau.)
RomanceKas būna kaip susitinka dvi skirtingos, bet tuo pačiu ir panašios sielos?