4

12 2 0
                                    

(
- Gerai aš ainu iki apačios.

Nu ką likau viena kambaryje tai nusprendžiau ir aš nuaiti į vonią. Nusiprausiau ir persitengiau nes žinojau, kad jos tikrai manęs ne laukė. Taigi apsirengiau labai paprastai balta maikute iki bambos mėlynus suplėšysiu džinsus, baltus kedus.

 Taigi apsirengiau labai paprastai balta maikute iki bambos mėlynus suplėšysiu džinsus, baltus kedus

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

)

Išėjau iš kambario nusileidau laiptais aišku man iš karto reikėjo aiti į virtuvę žiūrėti ką jie nupirko tiksliau Emma ir Harry ką nupirko žinau, kad jie galėjo daugiau pripirkti nereikalingų dalykų tad vyliausi, kad nupirko ko tiktai reikia. Kaip atėjau į virtuvę ten buvo Zoe faina ji, bet labai mes ne bendraujam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Laba. "pasakė Zoe"

- Sveikutė. Ką tie mums nupirko. "linksmai atsakiau Zoe"

- Žinok galiu nuliūdinti tave nieko gero. " Zoe juokėsi"

- Emma!!!!

- Kas yra? "Zayn susiėmęs už galvos žiūrėjo į mane"

Zoe iškarto išėjo, o Zayn priėjo prie manęs.

- Emma su Harry ne nupirko normalaus maisto.

- Mat kaip ir Lauren supyko. "Zayn pradėjo juoktis"

- Taip supykau dabar galėtūm mane praleisti, nes turiu surasti tuos durnius.

- Vietoj tavęs neieškočiau jų.
~~~~~~~~~
Zayn veide žaidė šelmiška šypsena. Aš į jį žiūrėjau nesuotatusiu kol susipratau.
~~~~~~~~~~~~~~
- Nu ar jie visai išprotėjo, čia prieš jums išvažiuojant jie suais tai bus čia.
~~~~~~~~~~~
O aš žiūrėdama į Zayn kalbėjau. O jisai nuo manęs nenutraukė akių ir aš pasijaučiau nejaukiai. Jis dėjo žingsnį į priekį link manęs  ir jai sakant tiesą jis buvo pavojingai arti manęs.
~~~~~~~~~~~
- Zayn...

-M?

- Gal geriau pasitrauk.

- Kodėl? Bijai, kad ne susilaikysi?

- Ne tiesiog tu pavojingai arti manęs jai kažkas pamatys nebus tai į gerą.

- Lauren mes ne maži vaikai. Kam turi rūpėti kas tarp mūsų dedas.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ir jis mane prisitraukė prie savęs. Ir žiūrėjo į mane.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Zayn...

- M?

- Prašau nereik taip negalima.

- O tau buvo galima tiesiog pasakyk teisybę kodėl tu apsivwrkiai kaip sužinojai, kad išvažiuoju su vaikinais?

~~~~~~~~~~~~~~
Jis taip pat stovėjo nieko nepakeitė laikė mane ir žiūrėjo man į akis. O aš buvau sutrikusi nežinojau ką atsakyti.
~~~~~~~~~~~~~~

- Lauren?

- Ką?

- Atsakysi į mano klausimą?

- Nežinau tiesiog prisirišau prie tavęs.

- Mhm matai kaip.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ir tada netekėtai mane Zayn pabučiavo. Tai buvo neapsakomas jausmas. Bet į virtuvę atėjo Louis. Mes greitai atsitraukėme.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Louis tu nieko nematei. "Zayn pasakė jam"

- Kam jūs sliapiat?

- Nieko mes nesliapiam. " aš jam pasakiau"

- Tai jūs vėl kartu?

- Louis tsg neklausinėk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zayn paimė mane už rankos ir nusivedė į kambarį. Kaip buvom kambarį jis uždarė duris. Aš nuėjau į balkoną, bet tada prakalbo Zayn
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Lauren?

- Ką?

-  Mano mama ryt atvaro.

- Ką?

- Nu taip ir ji galvoja, kad mes dar kartu.

- Pala tai tu jai ne pasakiai?

- Ne jugi žinai, kad ji silpnos sveikatos dabar.

- Supratau ką turi omenyje gerai aš sutinku .

Dangerous, but not for you.(Pavojingas, bet ne tau.) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang