Bugün okuldan dönerken en iyi arkadaşım Selin ile eve dönerken yıllardır kimsenin girmediği bir eve ( herhesin gizemli ev dediği bir ev) birileri girmişti (ailem oranın penceresine bakmama izin vermiyor )merak ettik ve pencereden baktık hiç kimse yoktu ama ışık açıktı Selin gitmeyi teklif etti ( korktuğu her halinden belliydi ) ama ben kalmayı tercih ettim ve telefonlarımızı çıkarıp ailelerimize haber verdik ama izin vermediler ayrılıp kendi evlerimize gittik yarın için izin aldık çünkü yarın tatildi. Yarın için çok heyecanıydım.
Bugün dünkü olayı araştıracağız. Okul çıkışı bisikletlerimize binip gizemli eve gittik. Korkuyordum aynı zamanda heyecanlıydım.selin önde ben arkada geldiğimiz zaman Selin 'de bende biraz korktuk ama yinede kararlıydık kafaya takmıştık bir kere.
Eve girdik. Işıklar sönmüştü, tekrar açtık ve incelemeye başladık aşağıda hiç bir şey bulamayınca yukarı çıktık garip bir şekilde yukarıdaki tüm ışıklar yanıyordu. Birden nasıl olduysa perde açıldı. Çok korktuk vee...
Perdenin arkasından bir çocuk çıktı. Ardından kapı açıldı ve yine çocuk! Daha sonra kapı açıldı ve yine çocuk! Çok şaşırmıştık. Biraraya geldiler ve dedilerkii "Bizz ikizlerr" bizden bir kaç yaş küçüktüler.Biri fıstık ezmesi diğeri ise anlayamadığım bir kostüm giymişti. Odaya gittiler.
Çıktılar biri üstünü değiştirmedi ama diğeri değiştirdi gariptiler ama onları sevmiştim yani galiba semiştim. Onlarla tanıştık. Erkeğin adı Eren kızın adı Ceren 'di Artık yeni komşularımız vardı.