Belki de ...
Başlıkta yazan , minik bir kuştan bahsedeceğimi zannettiniz.
Ama yanıldınız, ben ismi olmayan yada bilinmeyen,minik bir BEBEK'ten bahsediyorum bu hikayede...Minik kuş'un bir ismi yoktu yada vardı ama bilinmiyordu..
Babası minik kuş doğmadan 7 gün önce ölmüştü💔
Babası ölmeden önce kızı daha doğmadan ona minik kuşum derdi..Annesi, minik kuş'a bakacak durumda değildi , hiç bir geliri yoktu, ailesi desen yüzüne bile bakmıyordu.
Yapacak hiç birşeyi yoktu
Sadece iki seçeneği vardı .....
Sadece iki seçenek;
Ya minik kuşla beraber açlıktan öleceklerdi
Yada onu bir yere bırakacak ve biri bulup alacaktı ...
Aslında ikisi de çok saçma bir yardım kurumuna gidebilirdi amaa..
O minik kuşu bırakmayı tercih etti ,Minik kuşu bir parka bırakıp oradan kayboldu..
Ve 6 saat sonra ,
Tam 6 saat sonra bir ihbar üzerine polis ekipleri geldi ve o minik kızı yani minik kuşumuzu aldı ...
Minik kuşu emniyete götürdüler,
Komiserlerden bir tanesi minik
kuşu çok sevmişti , onun ne bir eşi vardı, ne de bir evladı ...
O güzel kalbi ile minik kuşu ortada bırakmak istemedi, onu evlat edinmek istedi.. ama bir sorun vardı minik kuşu evlat edinmek için evli olması gerekiyordu , ne kadar uğraşırsa uğraşsın evlenmeden evlat edinemezdi , mahkemede hakime yalvardığı bile oldu, sırf minik kuş için ,ama ne fayda....
En sonunda aklına bir fikir geldi senelerdir ona takık olan itin kopuğun biri vardı , aslında talipleri çoktu ama o bir salaklık yapıp onunla evlenmeyi kabul etti yada tercih etti demeliyim....
Veeee
İşin güzel tarafı artık minik kuş onun evladıydı.. aradan seneler geçmiş ve minik kuş 16 yaşına gelmişti ve artık onun bir ismi vardı "ALMİRA" (Cennetten düşen son yağmur damlası) anlamına geliyordu .
Bu ismi kızın eşsiz güzelliğine bağlanarak koydu..Almira senelerdir babasını görmüyordu her annesine babasını sorduğunda annesi onu geçiştiriyordu
Belki de almira'nın babasını görmesini istemiyordu..Devamı bir sonraki bölümde 🌼🖤