Ardan tam tamına iki ay geçmişti her şey normale dönmüştü azize yine intikam peşinde handan doğum yapmıştı ve adlarını da ve elif koymuşlardı herkes kendi hayatına devam ediyordu miran ve reyyan ise evli, aşık bir çift olarak devem ediyorlardı. Günlerden cumaydı bu sefer ilk miran uyandı normalde hep reyyan uyanırdı miran kalkıp dünya güzeli karısını izliyordu o güzel saçlarını koklayıp nazikçe gözüne, dudağına, burnuna dokunuyordu biraz zaman geçtikten sonra reyyan uyandı ve "Günaydın kocacım" miran da "günaydın güzelim" reyyan kocasına tebessüm etmişti ve kocasına "sen ne ara uyandın miran" miranda "alarm çaldı onunla uyandım sen uyanmayasın diye erken kalktım" reyyan ve miran acıkmışlardı esma ana kahvaltıyı hazırlamıştı onlar kalkana kadar reyyan dün akşam giydiği elbiseyi giyinmişti hemen sonra gelip değiştiririm diye kahvaltılarını ettikten sonra reyyan odaya gelmişti miran fıratla daha konuşmaya çay içmeye niyeti vardı reyyan odaya geldiğinde biraz odayı toplamıştı sonra kıyafetini değiştireçekti odayı topladı ve üstü değiştirmek için dolabın yanına geldi ve elbise şeçmek için o sırada miran da odaya doğru gelmeye başladı ve reyyan da soyunmaya başladı tam iç çamaşırlarını değiştşfecekti miran içeri daldı ve reyyanı öyle görünce büyülenmişti ve dona kalmıştı reyyan şok bir şekilde mirana bakıyordu miran kendine gelmişti ve kendini ifade etmeye, özür dilemeye çalışıyordu reyyan ona bir kızmıştı ama onun kocasıydı hakkıydı neden normal evli çifler gibi değiliz biliyorum diye içinde geçiriyordu reyyan ve bir anda miranın dudaklarına yapıştı miran neye uğradığını şaşırdı o şokun etkisinden çıkıp oda karşılık vermiş bir anda reyyan miranın gömleğinin düğmelerini açmaya başlamış miranda reyyanın iç çamaşırını açmaya başlamış bir anda biran hızlıca reyyanı duvara yapıştırdı ve reyyan miranın pantolonunu çıkarmaya çalışıyordu ama düğmesi sıkışmıştı miran bir hızla pantolonu çekip atmıştı yırtılmıştı reyyan neye uğradığını şaşırdı miran elini tutmaya başladığında aklına kulübede olanlar aklına geldi ve hemen miranı itti miran ne olduğunu anlamamıştı reyyan daha hazır olmadığını anlamıştı ve hemen reyyana yatağın üstündeki elbiseyi verdi ve arkasını dönmüştü hemen dolaptan eşofmanlarını alıp giymişti ve odadan çıktı...