Miran

1.3K 45 3
                                    

Miran reyyan, reyyan diye sayıklıyor boncuk boncuk terlemeye başlamıştı reyyan miranın sesleriyle uyandı sağına döndüğünde miranı öyle görünce telaşlanmıştı ve mirana yaklaşıp anlına bir öpücük kondurdu fakat kondurmasıyla gözleri fal taşı gibi açılmıştı çünkü miran yanıyordu reyyan miranı hafif dürterek onu uyandırmaya çalışıyordu

Reyyan "miran, hadi kalk bi duş aldırayım sana yanıyorsun"
Miran yavaşça gözlerini açıp zorla "korkma güzelim tamam ben bir duş alıyım kendime gelirim hadi sen yat uyu"
Reyyan "miran saçmlama sen bu haldeyken ben nasıl uyuyabilirim ha söyle bana"
Miran "tamam iyi uyusam uyuyacanmı"

Reyyan başıyla onayladı ama tabi öyle olmayacaktı. Miran yavaşça yataktan kalkıp banyoya giridi miran bi on dakika sonra geldiğinde tit tit titriyordu reyyanın yardımıyla kıyafetlerini giyip yatağa uzandı
Miran "reyyan hadi güzelim bak ben iyim hem ben senin kokunla daha iyi olurum ama gel yanıma"Kolarını açıp reyyanın gelmesini bekliyordu reyyanda başıyla onaylayıp yanına uzandı miran kokusunu alıp uykuya daldı reyyan miranın uykuya daldığını anladında hafif yataktan doğrularak miranın anlını öpüp ateşini ölçüyordu baktığında biraz düşmüştü yataktan kalkıp mutfağa inip bir çoraba ve sirkeli su hazırlamış miranın yanına geldi yanağına öpücük bıraktıktan sonra mirana seslendi "miran hadi kal bak çorba soğuyacak" miran yavaşça gözlerini araladı ve "reyyan ben aç değilim ama hem boğazım da ağrıyor" reyyan "zaten boğazın için yaptım bu çorbayı hadi itiraz istemiyorum hadi" Miran reyyanı kıramıyacağını biliyordu o yüzden inat etmiyecekti reyyan mirana yavaşça çorbayı içilmeye başladı tabi Miran boş durur mu? Miran"ama ben boğazım için çorba değil senin öpücüğünü isterim ha bil diye dedim " Reyyan "bilmezmiyim ben seni "  iki aşık birbirlerine bakarak kıkırdadılar. Reyyan mirana çorbayı içirdikten sonra Miran yavaş yavaş uykuya tekrar teslim oluyordu uyumadan önce bunları demişti "bak güzelim benim başımda sabaha kadar bekleme sen uykunu almasan bende alamam " sonra da uykuya teslim oldu.
güneş yavaş yavaş doğuyordu reyyan hala uyanıktı Miranın ateşi düşmüştü ama arada bir yükselip düşüyordu buda reyyanı yeterince korkutuyordu, Reyyan Miranın uyanacağını anlayınca hemen gidip yerine uyumuş numarası yapıyordu Miran da gerçekten uyuyor sanıp ellerini reyyanın beline doladı,kokusunu içine çekti ve " işte benim şifam sensin "bunları sessiz demişti ama Reyyan yinede duymuştu Miranın tam uykuya daldığını anlayınca yavaşça Miranın ellerini çekiyordu ama başarısızdı her seferinde Miran tekrar doluyordu ellerini Reyyan pes edip mirana dönmüştü anlına bakıp ateşi yoktu ama yinede içi rahat değildi üç saat geçtikten sonra Fırat'ın araması ile uyandı Reyyan hemen kalkıp telefonu açtı Fırat"aga nerdesin sen seni bekliyorum tamam anlıyorum karının sıcak koynundan kalkamıyorsun ama bu dünyada işte var demi hadi bekliyorum ama sen niye konuşmuyorsun ha doğru ya ben bırakmıyorum" Reyyan kaçak delik arıyordu çok utanmıştı "Fırat benim Reyyan "şimdi aynı durum Fırat içinde geçerli Fırat"yenge Miran nerde?" Reyyan"Miran hasta ateşi var bugün gelmese olur mu?" Fırat"olur olmasında hastaneye gidelim " reyyan" yok yok düştü ateşi daha iyi tamam o zaman görüşürüz"Fırat "görüşürüz" Reyyan Fıratla konuştuktan sonra Miranın yanına oturup saçlarını okşamaya başladı ve " seninle masalımız güzel başladı ama sonunda kötü bitti tekrar başladı ama bu sefer çok daha güzeli oldu sen bana en güzel hediyesin hayatımın aşkı, adamı bunu unutma ben seni kendimden vazgeçecek kadar çok seviyorum aşkım" Miran sanki bunları duymuşta huzurla gülümsedi . Reyyanın aklına mirana kahvaltı hazırlamak geldi ve mutfağa gidip güzelce kahvaltı hazırlıyacaktı.miran yavaşça gözlerini aralamaya başladı elini yana atınca reyyanın orada olmadığını fark etti hemen yataktan doğruldu tam ayağa kalktı ki Reyyan içeri girdi hemen Mirana" Miran ne yapıyorsun sen hastasın" Miran " asıl sen ne yapıyorsun biliyorsun benim güneşim olmadan benim günüm aydın olmuyor " Reyyan Miranın bu sözlerine yumuşayıp" tamam tamam hadi gel kahvaltı hazırladım bize gel yiyelim ben şahsen çok acıktım" Miran başıyla onlaylayıp yatağa oturdu reyyanda yanına birlikte güzelce kahvaltı yaptıktan sonra Miranın daha yeni aklına gelmişti iş" ay Reyyan benim işe gitmem gerekiyor Fırat beni öldürür bu sefer" Reyyan"bir, Fırat kimde benim yakışıklı kocamı öldürür,iki , Fırat seni aradı ben açtım hasta olup bugün işe gidemez halde olduğunu söyledim ve evdesin bugün." Miran" vay vay benim karımada bak sen kocasını mı savunmuş" bunları söylerken tabi reyyana yaklaşıyordu tam dudağını öpüyordu ki kendini geri çekti Reyyan anlamaz gözlerle mirana baktı Miran "güzelim ben hastayım seni öpsem ben sende hasta olursun o zaman ben sana kıyamam ki." Reyyan" senin bana bulaştırdığın hastalık benim şifam olur" Miran "seni çok seviyorum" Reyyan" ben daha çok" Miran" tamam o zaman bugünü filim günü yapalım olur mu" Reyyan aynı bir küçük çocuk gibi ellerini çırpmaya başladı Miran bu yüzden reyyanı seviyordu işte herkesten farklı küçük şeylerle mutlu olan Miran yataktan kalkıp dolaptan leptabı çıkardı Reyyan" o zaman bende bize mısır patlatıyorum. Reyyan hemen mutfağa inip mısırları patlatırken Miranda filim seçiyordu ikiside işlerini hal ettikten sonra filmi izliyorlardı Miran romantik komedi filmi seçilmişti öyle böyle filmin sonuna gelmişlerdi Reyyan Miranı çok özlemişti bu akşam Miranın olacaktı Reyyan " Miran senin olmak istiyorum bu akşam" Miran " zaten benimsin bebeğim" Reyyan "evet ama bu ayrı" Miranın ilk başta jeton düşmez ama sonra anladı karısı onu istiyordu hem o da iyileşmişti Miran bunları düşünürken reyyanda ellerini Miranın boynuna doluyordu yavaşça miran düşüncelerini bı kenara atıp reyyanı kendine çekti ve iki aşık sanki susuz kalmış gibi dudaklarını emmiyorlardı zaten öyle de değil miydi ikiside çıplak kaldıklarında Miranın hayran kaldığı göğüslere yöneldi Miran reyyanda Miranın boynunu öpmeye, emmeye hatta Miran göğüslerini sıkınca,emmince, ısırınca reyyanda Miranın boynuna hafif ısırıklar bırakıyordu Reyyan inlemeleri arasında zor konuşmuştu"hadi Miran senin olmak istiyorum" Miranda zaten daha fazla dayanamıyordu ani bir şekilde reyyanın içine girdi Reyyan hem inliyor hemde zevk alıyordu ikiside sona yaklaştığını anlayınca Miran sıcaklığını bırakıp çıktı reyyanı kendine çekip koyun koyuna yattılar...


Nasılsınız ? Sizleri çok özledim üç bölüm değil 4 oldu bide vote ve yorumlarınızı bekliyorum sizleri çok seviyorum

Hercai💛hayali sahne Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin