Doruk: Günaydın bu gün okula birlikte gidelim mi?
Utku: Neden?
Doruk: Anlatmam gereken şeyler var da 😅
Utku: Pekala öyle olsun.11.30
Doruk: Kapıda bekliyorum...
Utku: Benim beklediklerime say.
Doruk: Çok katısın.
Utku: Bağcıklarımı bağlıyorum az dur be.
Doruk: Ok.
(Görüldü)Merdivenleri hızlıca indim karşımda dikilmiş bekliyordu. Biraz manasız bir şekilde bakıştık ama hala benimle konuşması mucize idi. Ona yaptıklarımdan sonra ben olsam kendimle konuşmazdım...
(Utku) Ee neymiş söyleyeceklerin?
(Doruk) Yürürken anlatırım.
(Utku) Zaten yürüyoruz??!
(Doruk) Farkındayım ama konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum.
(Utku) Söyle işte ne oldu işin düşmese gelmezdin kapıma kadar.
(Doruk) Bu düşüncelerin kalbimi kırdı ama önemli değil. Neyse dün söylediğin şarkıyı duydum ve çok hoşuma gitti. Sesini o kadar güzel oturtmuşsun ki müziğe hiçbir kusuru yoktu ve ayrıca arada verdiğin tınılar çok güzeldi.
(Yüzü kızarık bir şekilde)
(Utku) Aa öyle mi nereden duydun ki?(Doruk) Biraz kulak misafiri olmuş olabilirimm.
(Utku) Önemli değil canım konu bu muydu?
(Doruk) Yok. Yani evet. Aslında başka bir şey daha var.
(Utku) Neymiş bakalım?
(Doruk) Ben birinden hoşlanıyorum ancak nasıl söylesem o benden hoşlanır mı bilmiyorum.
(Utku) Bu da dert mi. Benim hoşlandığım kişi şuan başkasından hoşlanıyor sanırım. Bence bu daha kötü.
(Doruk) Ne. Anlamadım.
(Utku) Basbaya hoşlanıyor sanırım dedim.
(Doruk) Ha anladım.
(Utku) Okula geldik ben sınıfına gidiyorum hoşçakal.
(Doruk) Pekala görüşürüz.
Bir saniye ben az önce Doruk'a sanırım mı dedim. nE? Tanrım neden ya nedenn? Ya ondan hoşlandığımı anladıysa. Üffffff. Umarım anlamaz ya.
Neyse ders beden onlarında beden. Aha sıçtım. Konuşacak kesin. Ya olmaz daha hazır değilim. Lütfen yarın konuşsun lütfennnn! Hocadan izin alıp sınıfa gideyim en iyisi.(Utku) Hocam benim başım ağrıyor da sınıfta nöbetçi olarak kalabilir miyim?
Tamam Utku sınıf sana emanet aslan.
(Utku) Tamamdır hocam.
Şuan gerçekten düşünecek halde olmadığım için kulaklığı telefona takıp her zaman olduğu gibi Melanie dinlemeye başladım. Çünkü şarkı söylerken ondan esinleniyordum ve cidden hakkını veriyordu.
xxxxxxxxxxxx
Devam edecek iyi okumalar...