0.2

135 11 5
                                    

Okul bitmişti kapının önünde beni bekliyordu Doruk. Ama utancımdan yüzüne bakamıyordum salak değilse ondan hoşlandığımı anlamıştır illaki. Hem madem birinden hoşlanıyor neden söylemiyor ki. Demek ki bir bahanesi var öğrenmeliyim.

(Utku) Doruk sevdiğin kişi kim?

(Doruk) Ee...

(Utku) Ne ee?

(Doruk) Üstüme gelmesene be! Söylemek istemiyorum.

(Utku) Peki.

(Utku) Ben şu taraftan gidicem Doruk sen tek yürürsün.

(Doruk) Dikkat et geçen günkü gibi düşme.

(Utku) Hahaha kahkaha şöleni.

(Utku) Hadi kaçtım ben.

(Doruk) Görüşürüz A...

(Utku) A??

(Doruk) Şey kanka diyecektim tersten.

(Utku) Tamam.

Diğer yoldan evime devam ettim gerçi evlerimiz karşılıklıydı ama ben yine de ondan ayrı gitmek istiyordum çünkü yanında diken üstünde gibi hissediyorum. Gel gelelim bana sadece a demesi. Aklımda bayağı şüphe uyandırdı. Ya o hoşlandığı kişi bensem ve hazır hissetmiyorsa. Çok zahmetli biriyim ben. Yani beni sevmez hem bir kere o daha Gay bile değil neden beni sevsin ki? Şuan bunları konuşup kafamın etini yememe sebep olan Doruk bana neler yaptın ya off.

17.08 (Yeni bir mesaj)
Doruk: Utku bu gün neden garip davrandın?
Utku: Ne garibi ya bilmiyor musun benim her zamanki halim.
Doruk: Bu gün biraz daha gariptin..
Utku: Bilmiyorum ki öylemiydim?
Doruk: Evet..
Utku: Aman geç bunları ben yeni şarkıya odaklanacağım istersen yemekten sonra bize gel söyleyeyim.
Doruk: Sadece şarkı için gelmem.
Utku: Bu ne demek oluyor şimdi??
Doruk: Yani diyorum ki sadece şarkı için gelmem başka şeyler de yapalım.
Utku: Laptop var mı sizde?
Doruk: Evet de neden?
Utku: Getir bize LoL oynarız.
Doruk: Tamam annem yemeğe çağırıyor görüşürüz 💙
Utku: Görüşürüz.
(Görüldü)

Çocuğu resmen evime davet ettim lan. Gerçi küçükken hep yaptığımız şeydi geçen seneye kadar. Onun sevdiği kızı sırf aileme hetero olduğumu kanıtlamak için tavlamıştım. Bana baskı yaptıkları için yalandan başka çarem yoktu. Tabiki yalan kötü bir şey ama benim durumumda yapılacak en mantıklı şey yalandı. Doruk bunu bilmiyordu. Keşke bilse de aramız bu kadar açılmasaydı. Yemeği bitince bize gelecek ben odamı toplayayım en iyisi.

18.45 (Doruk 💙'den yeni bir mesaj)
Doruk: Utku kapıdayım açar mısın kapıyı.
2 defa aradım görmedin...
Utku: Uh çok pardon gitar çalıyordum telefonum sessizdeydi bekle açıyorum kapıyı.
Doruk: Tamammm.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Devam edecek...

Night BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin