0.5

83 8 1
                                    

Doruk mesaj atmaya devam ediyordu. Kalbimi kırdığı için attığı tüm mesajlara görüldü attım. Okulda da görmezden gelebilirdim. Her ne kadar çocukluk arkadaşı olsakta aramız bayağı soğuktu. Kaldı ki ona yaptıklarımdan sonra benimle konuşması çok saçmaydı. Belki de vicdanlı biri olduğu için affetmiştir. Keşke eşcinsel olduğumu bilseydi en azından açıklama şansım olsaydı. Ne zaman açıklamak istediğimi henüz aklımda hiç kurmadım. Homofobik olabilir ve beni reddedip ifşalayadabilir. Tamamen onun vicdanına bıraktım. İfşalasa da sorun olmaz gibi böyle de mutluyum öyle de mutlu olacağım. Ve eğer aramız düzelirse hiç düşünmeden anlatacağım her şeyi.

Balkondan dışarı baktığımda sanki beni bekliyormuş gibi balkona üstsüz çıkmıştı. Ama bilirsiniz kalbim kırık olduğu için hiç umrumda olmadı. Ayrıca ben bu kadar üşürken o nasıl çıplak geziyor. Hayretverici :/

Seslendi ama hiç takmadan burun kıvırdım. Yeni şarkını dinlemek istiyorum dedi bağırarak. Aptal mısın bağırma diyerek odama girdim. Belki de benden hoşlanıyordur diye camı açık bırakıp hemen camın önüne oturup perde kapalı bir şekilde şarkı söylemeye başladım. Hiç çıtı çıkmadan dinledi. Daha sonra dışarı çıktığımda kulağında kulaklık vardı ve beni dinlemediğin fark ettim. O an nasıl olduysa balkondaki saksıyı kafasına atasım geldi ama daha çok gençtim elimi kana bulamak istemiyorum. Bu arada sakallarını kesmiş ve daha tatlı olmuştu. Ne kadar abayı yaksam da mesafeli olmak zorundaydım. Üzülmemeye alışkın olsamda, mutlu olmayada alışkın değildim. Daha doğrusu bunu çekingen ruh halime veriyorum.

Telefon tekrar tekrar titremeye başladı. Kafası ayık olsa gerek ki benden şarkı söylememi istedi. Belki de ayık değildi bu yüzden dinlemedi. Her ihtimale karşı hazırlıklıyım.

Kitaplarımı karıştırırken bir fotoğrafa rast gelmiştim. Bu onunla benim küçükken kavga ederken çekindiğimiz fotoğraftı. Daha küçükken bile böyle didişiyormuşuz. Çok güzel anılarımız var. Ama babam öldükten sonra nedense hiçbir anımı hatırlamak istemiyorum. Hatırladıkça kalbimin bir yeri buruk bir halde olduğumu hissediyorum. Ve bu his o kadar berbatki asla geçmiyor. Ne yaparsanız yapın geçmiyor.

Kulaklığımı takıp Ariana Grande ~ Be Alright parçasını açtım. Önüme okumayı en sevdiğim kitabım Kanlı Kumpas'ı koydum ancak okuyasım gelmiyordu nedense. Kitabı geri yerine koyup yatağa uzandım. Telefonumu yastığın altına sıkıştırdım ve yüz üstü yatıp hayallere daldım. Her şeyi düşünürüm. Genelde yaptığım ve yapmak istediğim her şeyi. Mesela ileride çok büyük bir sanatçı olmak istiyorum. Sesimle milyonları mutlu edecek bir şarkıcı. Hedefime her gün bir adım daha yaklaşmam da beni ayrıca mutlu ediyor.

Düşlere dalıp kaybolurken uyuya kalmışım. Uyandığımda telefonumda en az 150 bildirim vardı. Proje olduğu günler bile bu kadar bildirim gelmezdi. Öte yandan uyandığımda en sevdiğim şarkı Melanie Martinez ~ Show & Tell çalıyordu. Hemen ne olduğuna bakmak için instagram hesabıma girdim. Tüm arkadaşlarım Doruk'un paylaştığı bir gönderiyi bana göndermişti. Ne olduğuna bakmak için açtığımda şarkıyı durdurdum ve dinlemeye başladım. Çok geçmeden benim sesimi paylaştığını anlamıştım. Ayrıca en sevdiğim rengin mavi olduğunu bildiği için gönderinin açıklamasına Hayranın 💙 yazmıştı. Aslında kulaklık ile benim şarkımı dinlediğini anlamamıştım. Ve bunun için ondan özür dilemeliyim.

xxxxxxxxxxxxxxx
[Devam Edecek...]

Night BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin