Bellatrix měla hrozné dětství. Otec se o ni vůbec nezajímal a měl hodně práce. Když bylo Belle 5 let, zemřel a ona poznávala jak moc jí chybí matka. Celé její dětství se o ní starala starší sestra Narcissa. Bella a Cissa-jak si navzájem děvčata říkala-měli ještě jednu sestru. Jmenovala se Andromeda, ale Bleckovi už jí dávno vyšrtli z rodokmenu a to proro, že v mládí utekla z domova a vzala si mudlu Teda Tonkse. Andromeda byla ze tří sester nejstarší a ostatní o ní mluvili jen zřídka a když už její jméno vyslovili, bylo to jen se značným opovržením v hlase.
Jednou ráno: bylo kolem sedmé hodiny raní a Cissa připravovala snídani. Ksdyž byla hotová, utočila list v kalendáři. Dnes bylo 20. srpna. Za 10 dní jde Narcissa znovu do školy a chudinka její sestra muusí jít na celých 10 měsíců k tomu příšernému bratránkovi Siriusovi, kterého obě tak nanáviděli. Najednou něco zašustilo o okno a Cissa se s leknutím otočila po zdroji toho zvuku. Přímo na venkovním parapetu seděla mohutná, majestátně vyhlížející sova a vedle ní o něco menší výr. Nejspíše mládě. To je zvláštní,pomyslela si Narcissa, nám poštta nechodí. Otevřela okno a obě sovy vlétly dovnitř. Nejdřív otevřela dopis od mláděte výra: Milá Cisso, je mi líto ale nevím, jestli bude moci u nás Bella bydlet, Siriusovi lřišel dopis z Bradavic- konečně se ho na většinu roku zbavím- a Regulus jde letos také do Bradavic, manžel je na služební cestě a vrátí se az v dubnu. Já jsem nemocná a jsem v nemocnici u sv. Munga. Je mi to moc líto,ale budeš ji muset dát k Andromedě. Omlouvám se ještě jednou. Walburga Blacková.
,,Nééééé..." zaúpěla tiše Narcissa. Dát Bellu Andromedě? Nikdy. Pomyslela si, když otevífala druhý dopis od té mohutné tmavě hnědé sovy. Bylo to pro Bell.
Slečka Bellatrix Blacková
Sídlo Blacků 465/08
Pokoj ve 3. patře
Londýn
DOpis byl zažlotlý a zdobil ho Bradavický erb.