Capitol 8 Un cosmar!

948 31 0
                                    

Te culci intr-o seara normala pe la ora 12:30 ca de obicei.Si cazi intr-un somn adanc.. Fara sa sti cazi de pe o cladire in niste flacari .  Deschizi ochii. . . esti tot transpirat te duci pana la baie te speli umpic,intre timp auzi niste voci ciudate venind din living. Nu te duci sa vezi ce e pentru ca ti-e prea somn.Mergi inapoi in pat.Adormi din nou si te trezesti in acelas loc cazand deja esti speriat. Te uiti in flacari si te vezi arzand si crezi ca asta iti e sfarsitul si din reflex inchizi ochii.

Te trezesti in camera mare.dar ceva e schimbat.O vezi pe stabuica ta care e MOARTA de 5 ani stand pe canapea si uitande-se la tine.Dar nu avea privirea ei grijulie, ci o privire infricosatoare.Incepi sa o  iei la fuga pe hol parca nu se mai termina.Tablourile parca prind viata iar niste maini vin din umbra lor de parca vor sa te traga inauntru.

Te ascunzi in vana crezand  ca esti in siguranta. dar dintr-o data o umbra ciudata apare de dupa cortina.O iei la fuga din nou dar umbra e inca in spatele tau. Nu poti sa o deosebesti de intuneric.Mergi la tine in camera. si deschizi  televizorul in speranta ca iti va distrage atentia ,darar spre surpriza ta la televizor nu era decat modul in care umbra te cauta.De frica il inchizi si pleci din camera. O iei la fuga pe scari si observi ca pe masuta de la intrare se afla cheile de la masina parintilor tai.Dar cum sa le ei?! Bunica ta le pazea cu pretul vietii. iti aduci aminte cat de mult iubea sa tricoteze.Dar  vechile ei ace erau  la tine in camera.Acum cand te gandesti ca trebuie sa mergi inapoi dupa ele drumul ti se pare si mai infricosator.

Cu inima in dinti pornesti la drum. Din tavan picura sange,incepi sa fugi.In sfarsit ajungi la tine in camera iei acele. Nu te mai poti gandi decat cum va fi cand vei iesi din casa.Mergi jos la parter si pui acele pe masa din bucatarie si intr-o secunda bunica dispare.Iei cheile,dar  cand sa iesi din casa descoperi ingrozit ca usa de la intrare era incuiata PE DIN-AFARA!. Iti amintesti ca mai sunt  niste chei de rezerva.Dar UNDE???Asa ca incepi sa le cauti  sub pres.Acolo erau apoi deschizi usa rapid si iesi afara.Nu te uiti la intunericul care impanzea casa.Fugi la masina,o deschizi,iar dupa ce intri te incui acolo asteptand rasaritul soarelui.Frica nu te lasa sa mai adormi,iar ceasul de la masina indica ora 4 dimineata.Nu mai speri nimic decat sa rezisti pana dimineata si cu greu inchizi ochi Si intr-un final adormi. De afara se aud niste strigate si cu groaza deschizi ochii.Sunt parinti tai mirati.Incet iti dai seama ca afara e lumina.Le spui  totul parintilor tai dar ei nu te-au crezut.Acum esti in siguranta ..dar cand te gandesti ca o sa mai vina o noapte si inca una si tot asa. . .

Povesti de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum