Ráno som vstala skôr ako Mary. Písala som si večer s mamou, a rozhodla som sa, že jej zavolám a priznám sa s mojou novou láskou.
(telefonát)
JA: „Ahoj mami, ako sa máš? Volám ti lebo spím u Mary a ešte nevstala, tak sa nudím."
MAMA: „Ahoj zlatíčko, mám sa fajn ale už mi veľmi všetci chýbate. Chalani poslúchajú? A otec sa má ako?"
JA: „Všetci sa máme fajn len už sa nevieme dočkať kedy prídeš. Veľmi nám už chýbaš. Ale volám ti aj preto, lebo sa ti musím s niečím priznať."
MAMA: „S tým, že máš frajera? Na žaloval mi ťa otec. Nekrič naňho, že o tom viem od neho. Bol z toho nadšený. Tak ako ja. Keď mi povedal, že naša malá Emilly si niekoho našla, vyhŕkli mi slzy. Gratulujem. Keď si šťastná ty zlatíčko, som aj ja. Veľmi sa s tebou teším."
JA: „Chcela som ti to povedať sama, keďže to spolu ťaháme týždeň a náš vzťah nie je ešte taký pevný, aby keď mi zlomí srdce som sa ti mohla vyplakať. Ale aspoň otec mi s tým pomohol. Som rada, že mám takých úžasných a chápavých rodičov. A ďakujem. S Travisom sa ľúbime, aj za ten krátky čas čo sa poznáme, hneď mi padol do oka. Dúfam, že nám to vydrží. Ináč aj Mary má frajera. Volá sa Nick. Keby si ich len videla. Sú spolu nádherní!"
MAMA: „Určite tak ako vy dvaja. Pozdravuj ju a odkáž jej, že im to tiež prajem. Moje malé dievčatá už vyrástli."
JA: „Dnes ideme na výlet. Nejaké prekvapenie pre nás majú. Otca Mary poslala stanovať. Chápeš, otcovská jazda. Večer sme sa s Mary rozprávali, že čo keď aj my budeme stanovať. Že radšej si berieme aj plavky, lebo nevieme čo od našich motorkárov čakať, haha."
MAMA: „Tak super užite si to. Len si dávajte pozor, prvé lásky sú najzradnejšie. A nerobte hlúposti. Vieš načo narážam. Keď prídem, určite ich chcem spoznať, oboch samozrejme. Musím končiť zlatko, opatrujte sa a pozdravuj aj všetkých chalanov, ahoj."
JA: „Neboj sa a budem, ahoj."
„Tak vidím, že si to zvládla sama, srdiečko." – pousmiala sa Mary keď som sa otočila.
„Mám sa od koho učiť predsa. Ináč, dobré ráno," – opätovala som jej úsmev a zvalila sa k nej na posteľ.
„Tak čo, ideme sa naraňajkovať?" – spýtala sa ma Mary.
„Jasné, zomieram od hladu." – odpovedala som jej a zrazu som začula zvuk motorky. Rýchlo sme s Mary pribehli k oknu a videli sme ich tam. Jemne nám zakývali, a ja som si všimla, že majú dosť veľký batoh na pleciach. Už som vedela o čo ide. Naše predpoklady o tom, že pôjdeme stanovať sa splnili. Ktovie čo ešte títo dvaja majú na nás prichystané. Rýchlo sme zbehli po schodoch dole, kde už čakal otec Mary, a spýtal sa so smiechom:
„Pekný budíček. Taký by sa ti hodil každý deň do školy."
„Aj tebe dobré ráno oci. Prosím ťa, máš skvelú príležitosť sa s nimi spoznať, tak nás zachráň a povedz, že sa ešte musíme ísť umyť a obliecť." – povedala so smiechom Mary a rýchlo sme utekali už do kúpeľne.
Keď sme vychádzali, potkla som sa o Mikyho hračku, ich malého havkáča. Nespadla som, pretože som zacítila ako ma niekto zachytil. Jasné, bol to Travis. Keď som sa pozrela do jeho hlbokých očí, rozrehotal sa a povedal:
„Dobré ráno miláčik, čo máš ešte zalepené oči?"
„Veľmi vtipné, čo tu už od rána strašíte? Ešte sme ani neraňajkovali, a ja s hladným bruchom nikam nejdem! A pozri sa na mňa. Vyzerám ako čerstvo pokosená lúka s tým hniezdom na hlave." – zháčila som sa a pozrela na Mary, ktorá sa zo mňa smiala a objímala Nicka.
„Nič si z toho nerob Emilly, ideme sa spolu najesť, preto sme prišli tak skoro. Bežte sa rýchlo obliecť a vyrážame." – povedal s úsmevom Nick a žmurkol na Mary.
„Oci, prosím ťa pohostíš našich hostí? Zatiaľ sa s nimi môžeš zoznámiť. Aha, vstala aj mama. Dobre ránko, Emilly poď, ideme sa prezliecť." – povedala Mary a rýchlo ma vytrhla z Travisovho náručia.
„Dobré ráno chlapci, vitajte, tak čo si dáte? Zatiaľ nám môžete niečo o sebe povedať." – začula som ešte ako zdvorilo pani Hiwellsonová privítala chalanov.
„Tak čo, čo hovoríš na ranný prepad?" – zasmiala sa Mary.
„Prekvapili ma. Ináč, všimla si si ako sa na vás s Nickom pozeral tvoj otec? Aj mama mala zvláštny pohľad. Podľa mňa sa im Nick určite páči. Nemyslíš?" – spýtala som sa Mary.
„Rozprávali sme sa o ňom veľa. Ja si tiež myslím, že si ho hneď zamilujú. Tak ako ja. A ty čo a ten tvoj nečakaný pád?" – podpichla do mňa Mary.
„Nečakaný? Nemôžem zato, že si nevieš po vlastnom psovi upratať."
„Prestaň dobre? Viem! Asi ti tú hračku tam naschvál hodil aby si spadla do náručia milovaného." – podpichovala ma Mary.
Zasmiali sme sa, umyli a ja som išla do našej strašidelne neupratanej izby. Vybalila som si nejaké veci z tašky a išla sa obliecť. Mary zatiaľ sa obliekala v kúpeľni. Ked som si viazala plavky, pozerala som len na tie úžasné motorky. Vzrušuje ma, keď chalan sedí na motorke. A sampzrejme, že najviac Travis. Na klopanie som sa "zobudila" zo snívania a rýchlo sa spýtala Mary: „No tak čo. Môžem tak ísť? Pod tým mám plavky, keďže istota je istota."
„Panebože! Si nádherná. A ja čo?" – preháňala Mary ako zvykne.
„ Budem mať veľkú konkurenciu no. Ale poďme už." – zasmiala som sa už sme rýchlo zbehli dole kde na nás čakali chalani.
Všetci na nás poslušne čakali. Bolo vidno, že si chalani s Hiwellsonovcami sadli.
„Tak a môžeme ísť. Máme pre istotu aj osušky keby ste nás zobrali na nejaké kupko, haha." – zasmiala sa Mary a všimla som si jemný očný kontakt Travisa a Nicka.
„Tak už choďte a zabavte sa. Nerobte hlúposti a užite si to." – potľapkal pán Hiwellson Nicka po pleci.
„Dovidenia, som rád, že som vás mohol spoznať." – rozlúčil sa priateľsky Nick.
„Potešenie je na našej strane. Bavte sa." – povedala pani Hiwellsonová a zložila si ruky do lona. Keď sme nasadli na motorky chalani zatrúbili a už sme frčali s vetrom o preteky. Cesta bola pomerne dlhá, ale krásna. Navôkol sa tiahli kopce a vo vlasoch som cítila príjemný vánok. Z hlavnej cesty sme zabočili na lúku plnú kvetov, ktorá viedla do lesa. Prišli sme k jazeru. Bolo hlboko v lese. Všetko tam vyzeralo ako z rozprávky, pod kolesami motorky som cítila ako praskajú popadané konáre. Keď sme zastavili, bolo tam malé priestranstvo asi vyhradené na stanovačky. Zosadli sme a vaky si položili na zem. Mary ku mne pribehla a s úsmevom povedala: „ Dobre, že sme si zobrali plavky." Opätovala som jej úsmev a išli sme pomôcť chalanom vybaľovať ich napchaté vaky. Ešte dobre, že majú také veľké motorky, lebo neviem ako by ich tam zaniesli. Mali tam deky, mini vankúšiky a kopec jedla. Hlavne sladkého, keďže vedia, že my s Mary milujeme sladké. Nenechala som si pre seba štipľavú poznámku a podpichla som do Travisa: „Mama piekla? Pochybujem, že ty máš také kulinárske schopnosti, haha."
„To by si sa čudovala. Ja som piekol spolu s Nickom. Aj keď sa nám to podarilo až na tretíkrát, niečo sme aspoň upiekli." – povedal s úškrnom Travis ale zrak neodvrátil od množstva vecí čo vyhadzoval z vaku na zem.
„Ale no tak, nemusíš zas hovoriť úplne všetko." – zasmial sa Nick a hodil doňho vankúšik. S Mary sme im pomohli rozložiť deky a všetci sme si na nich posadali a začali sa napchávať koláčmi čo chalani upiekli. Bolo roztomilé sa pozerať na Mary a Nicka ako sa navzájom kŕmia a doberajú si jeden druhého. Ja som ležala na Travisovi a on sa mi prehrabával vo vlasoch. Všetko bolo také romantické. Nakoniec sa Nick zrazu strhol, vyskočil od Mary a zhodil zo seba tričko a zakričal:
„Posledný je skazené vajce." Už sme vedeli o čo ide. Tú hru sme sa stále hrali ako malí, spoločne aj s Benom. Rýchlo sme sa s Mary vyzliekli do plaviek a skočili do vody. Posledný pribehol Travis, a preto sme ho všetci išli potopiť ako za trest. Bláznili sme sa, navzájom si robili zle a ponárali sa ako malé deti. Napokon keď sme sa "ukľudnili", Nick objal Mary zozadu a niečo jej pošepkal, až sa otočila a začali sa vášnivo bozkávať. Travis ma vytočil k sebe a ťahal za ruky smerom k brehu, ale tam aj zastal a pohladil ma po lícach. Zadíval sa mi hlboko do očí a žiadne slová neboli potrebné. V jeho očiach sa odrážali slnečné lúče, ktoré mu zvýrazňovali jeho gaštanovú farbu. Bol taký príťažlivý. Po asi piatich minútach hlbokého pohľadu si ma pritiahol k sebe a povedal:
„Nech sa stane čokoľvek, navždy ťa budem milovať, pretože si môj anjel, ktorý ma robí šťastným." Po tých slovách som ho vášnivo pobozkala a strapatila mu vlasy. Onedlho sme si všimli ako Mary s Nickom už vychádzajú z vody, a tak sme sa pobrali aj my. Zabalili sme sa do osušiek, Travis ma zobral na ruky a posadil si ma na kolená. Nick vytiahol gitaru a začal na ňu hrať piesne Bratov Loxfordovcov. Netušila som, že ten blonďavý mladík vie okrem jazdenia na motorke aj hrať. A netušila to asi ani Mary. Keď začal spievať, jeho hlas úplne znel ako mladší z Bratov. Všimla som si ako sa Mary naňho uprene pozerá a do rytmu sa kolíše. On sa pozeral tiež na ňu, občas sa usmial na nás, ale väčšinou pozoroval oblohu a vtákov, ktorí po nej lietali. Na refrén sme sa všetci pridali do spevu, bola to moja obľúbená pesnička od nich. Bolo mi aj trochu podozrivé, že Nick má väčší vak a ma ho len tak priviazaný na motorku aby neuletel. Mal tam gitaru no. Napokon sme si všetci ľahli a začali rozprávať o našich detských úletoch, rôznych trápnych momentoch a navzájom sme sa ešte viac spoznávali. Keď sa zvečerievalo, mysleli sme si, že pôjdeme domov, a tak sme sa s Mary začali baliť, ale Nick sa napokon so smiechom spýtal:
„A vy dve sa kam chystáte? Dúfam, že nám nechcete utiecť."
„Veď nejdeme ešte?" – spýtala sa
s prekvapením Mary. Chalani sa na seba len pozreli a začali sa ešte viac smiať.
„Myslíte si, že to len kvôli tomuto krásnemu popoludniu sme sem prišli? Budeme tu aj spať. Pod holým nebom ako z romantického filmu mojej mami." – povedal Travis a zobral odo mňa tašku. Zaskočilo ma to ale zároveň aj potešilo. Napokon sme si urobili ohnisko a Nick opäť vytiahol gitaru a začal spievať, tentoraz piesne od Hardiyho, Travisovho obľúbeného speváka ako som sa dozvedela.
Čo viac si človek môže priať ako byť v náručí osoby, ktorú milujete a s priateľmi, ktorí sa taktiež milujú? Bol to ako splnený sen. Celý večer sme sa smiali, samozrejme jedli, Nick nás učil hrať na gitare, hrali sme rôzne hry, pri ktorých sme sa lepšie a lepšie spoznávali. Keď už obloha bola tmavá ako hrob, ľahli sme si, Nick si Mary pritisol najbližšie ako mohol a zaspávali v objatí. Travis ma objal okolo pliec tak aby som mu ležala na hrudi, zababušili sme sa dekou a pozorovali hviezdy. Ukazoval mi rôzne súhvezdia, keďže sa zaujímal
o astronómiu, a ja som ho len pozorovala. Obloha bola plná hviezd, noc bola hustá tma a ja som si nikoho navôkol nevšímala len jeho. Keď som už nevydržala a obrátila ho k sebe, pohladila som ho po líci a špičkou prsta prechádzala po jeho perách. On sa na mňa opäť uprene pozeral, jeho pohľad bol stále taký hlboký a šialene sexi. V jeho náručí som sa cítila bezpečne. Mary s Nickom už zaspali, takže táto noc bola naša. Naklonila som sa k nemu a jemne ho pobozkala, on ma silno držal za pás, vytočil sa ku mne ešte viac začal ma bozkávať na krku. Do ucha mi šepkal ako ma veľmi ľúbi, a že som len jeho. Cítila som neskutočné motýle v bruchu ale nebránila som sa, len hladila mu jeho vypracované telo. Pritisol si ma k sebe úplne a ja som mu po španielsky pošepkala: „Te amo, mi amor." (milujem ťa, moja láska) Cítila som sa ako v raji, bozkával ma tak vášnivo a ja som načúvala tlkot jeho srdca. Nie, nemali sme sex, mali sme niečo ako "vášnivú noc". Keď už jasne svietil mesiac, pošepol mi: „Pekné sny zlatko," a dal mi jemný bozk. Nakoniec som mu zaspala v náručí. Na tento deň tak ľahko nezabudnem. Bol to najkrajší deň a najvášnivejšia noc akú som kedy zažila.
YOU ARE READING
It was just a few moments
RomanceNikto nemôže za svoje city. Emilly je mladá tínedžerka obklopená svojimi najlepšími kamarátmi - Mary a Benom. Všetko klape ako má, až pokiaľ sa na škole neobjaví Travis, sexi chalan, do ktorého sa Emilly zabuchne. Netrvá dlho a jeho kamoš Nick vyvol...