Yazar Anlatımından
"Taeyong Saçmalama, Ş-Şu An İstemediğim Bir Şeyi Yapmaya Zorluyorsun Bak Beni!"
Dongyoung, Kendisine Doğru Yaklaşan Taeyong'a Sinirle Bağırdığında; Taeyong Yüzüne O Pis Sırıtışlarından Birini Takınmıştı.
"İstemediğin Bir Şey Mi? Madde 2, Dongyoung. Benim İstediğim Kıyafetleri Giyeceksin, İtiraz Yok."
Dongyoung Deli Gibi Başını İki Yana Sallamış, Gözlerini Kapatıp Kendini Yalandığı Duvara Mümkünmüş Gibi Daha Fazla Yaslanmaya Çalışmıştı.
"Hadi Ama Dong-"
Taeyong'un Sözünü Çalan Kapı Kesmişti. Dongyoung Gözlerini Açıp Şaşkınlıkla Taeyong'a Baktı. Taeyong İse Oflayıp Elinde Siyah Topukluları Fırlatıp Sert Sesiyle Konuşmuştu.
"Gel!"
Dongyoung Şaşkınlıkla Açılan Kapıdan İçeriye Giren Uzun Ve İriyarı Adamlara Bakarken, Beline Dolanan Kollarla Taeyong'a Döndü. Taeyong, Hiçbir Şey Yapmamış Gibi Doğrudan Adamlara Bakarken, Dongyoung'un Belindeki Elleri Daha Da Sıktı. Bu Kısaca Dön Önüne Demekti Ve Dongyoung Mesajı Alıp Anında Adamlara Geri Döndü.
"Efendim, İsteğiniz Üzerine Herkesi Topladım."
En Öndeki Adam Konuşup Taeyong'un Önünde Eğildiğinde, Taeyong Başını Onaylayarak Sallamış, Ardından Dongyoung'u Da Sürükleyerek 5 Adamın Önünde Gezmeye Başlamıştı. Bir Süre Adamların Önünde Gezdikten Sonra, Dongyoung'a Çevirmişti Başını Taeyong.
"Jungwoo İçin Koruma Seçeceksin. Ayrıca Kendin İçin De. Seç İki Kişiyi."
Dongyoung Bir Süre Adamlara Baktı. Ardından Taeyong'un Kulağına Doğru Eğildi Ve Fısıldadı.
"Şu Dudakları Ve Gözleri Büyük Olanı Jungwoo İçin İstiyorum. Sarı Saçlı Olan Da Benim Korumam Olsun."
Taeyong Başını Sallayıp Diğer Üç Adama Döndü.
"Yuta, Johnny, Hendery. Siz Çıkın."
Üç Adam Selam Verip Anında Odadan Çıkarken, Taeyong Diğer İkiliye Dönmüştü.
"Lucas, Bundan Sonra Sana Dediğim Yerde Olacaksın. Koruyacağın O Çocuk Kim Jongin'in Oğlu. Her Diam Baskın Yemeye Hazır Olacaksın. Tamam Mı?"
"Emredersiniz Efendim."
"Tamam, Sen Çık."
Lucas Denilen Koruma Anında Odadan Çıkarken, Üç Kişi Kalmıştı Odada.
"Jeno, Sense Bu Odanın Kapısından Ayrılmayacaksın. Anlaşıldı Mı? Taeil'e De Söyle, Artık Sadece Dongyoung'un İstekleri İçin Çalışacak. Ona Da Yan Odayı Verin."
"Emredersiniz Efendim."
"Çık Sen De."
Jeno Son Kez Eğilip Odadan Çıktığında, Taeyong Dongyoung'un Belini Bırakıp Sırıtarak Ona Dönmüştü.
"Nerde Kalmıştık Güzelim?"
Dongyoung Belindeki Boşluk Hissiyle Savaş Verirken, Taeyong'a Bakıp Şirince Gülümsemişti.
"Ben Jungwoo'nun Yanına Gideceğim Demiştim, Sen De İzin Vermiştin."
Taeyong Oyuncu Bir Tavırla Gülümseyip Dongyoung'u Kendine Çekmiş, Ellerini Yeniden Dongyoung'un Beline Sarmıştı.
"Peki Karşılığında Bir Şey İstemedim Mi Ben? Hemen İzin Vermemiş Olmalıyım."
Dongyoung Dudaklarını Isırıp Bir Şeyler Düşündü. Ama Her Şeyi Olan Bir Adama Ne Verebilirdi Ki?
"Imm, Tam Da Onu Söyleyecektin. Ama Kapı Çaldı."
Taeyong Başını Sallayıp Yavaşça Dongyoung'un Dudaklarına Yaklaştırdı Dudaklarını. Ardından Nefesini Dongyoung'un Dudaklarına Vere Vere Konuştu.
"Hmm, Şöyle En Ateşlisinden Bir Öpücük Fena Olmazdı."
Dongyoung, Taeyong'un Dediklerinin Üzerine Dudaklarını Önündeki Dudaklara İtmişti. Taeyong İse Anında Dilini Dongyoung'un Ağzına İtip Öpücüğü Alevlendirmişti.
Yanıyordu Dongyoung Taeyong'un Ateşli Öpücüğünde. Yanıyor Ve Dönen Başı Yüzünden Ayakta Kalmaya Çalışıyordu. Taeyong Dongyoung'un Ayakta Kalmakta Zorlandığını Fark Ettiğinde, İnce Beli Okşamayı Kesmiş, Damarlı Ellerini Kalçasına İndirip Sertçe Sıktıktan Sonra Kucağına Almıştı İnce Belli Bedeni Bir Çırpıda. Dongyoung İse Düşmemek İçin Hızla Kollarını Taeyong'un Boynuna Dolamıştı. Bunlar Olurken De, Asla Ama Asla Ayrılmamıştı O Dudaklar.
"Ah-"
Dongyoung, Duvara Çarpan Sırtı Yüzünden Acıyla Taeyong'un Ağzına Doğru İnlediğinde, Taeyong Çıldıracak Raddeye Gelmişti.
Kim Dongyoung'un İlahi Sesiyle İnlemesi, Lee Taeyong'u Delirtmişti.
Ve Taeyong, Daha Fazlasını İstiyordu Artık.
...
Diğer Bölüm M Olsun Mu?
Şöyle Topuklu Ayakkabılısından ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thin Waisted Bitch | Yongyoung ✓
Фанфик"Ne Düşündüğün Umrumda Değil, Beni Becermeni İstiyorum." Lee Taeyong × Kim Dongyoung 15 Bölümde Final Serisi-2