3.Bölüm

473 24 9
                                    

Slytherin olmaktan memnundum.Beni bir kere bile görmeye gelmeyen,beni cani mugglelara bırakan kişiler benim voldemort'u yenmemi istiyorlardı.Voldemort haklı bir amaç için savaşıyordu.Sadece masumları öldürmesi kötüydü.Fakat bunu ben düzeltebilirim herhalde.

Ertesi sabah ders başlandan 1 saat önce

Dersin başlamasına bir saat oluşunu fırsat bilerek kütüphaneye indim.Orada bir kişi vardı.Bu kişi granger idi.Canım sıkıldığından onunla konuşma gereği duydum.Yanına oturduğumda kız bana şüphe ile bakmaya başladı.Herhalde onunla dalga geçiceğimi düşünüyordu.Ama ben kan ayrımı yapmam.
-neden bana öyle bakıyorsun granger?

+benimle dalga geçiceğini düşünmüştüm.

-ben kan ayrımı yapmam.

+sağol

-ne okuyorsun?

+karanlık sanatlar

-püff karanlık sanatlar çok kolay!

+hıh o zaman bana bir büyü söyle

-sersemlet,stupfy,crico,kedavra,imperius yeter mi?

+yeter

-neyse benim gitmem gerek,görüşürüz.

+görüşürüz

Harry potter gitmişti.Hermione granger ise bir dostu olduğu için seviniyordu.Belkide bu sadece bir konuşmaydı ve dost değillerdi ama en azından genç adam kan ayrımı yapmıyordu.O da saatine bakıp derse girmeye karar verdi.

Malfoy malikanesi

Çocuk slytherin olmuş.

"Nasıl"

"Olmuş işte"

Licsus ve narcissa malfoy bu konu hakkında tartışmaya girmişti.İkiside çocuğun slytherin olmasına bir anlam veremiyordu.Oğulları Draco mektupunda böyle yazmıştı.Bu çocuk ile ilgili planlarını değiştirmişti.Belkide o ölüm yiyen ya da bir varis olabilirdi.

Stupefy bir bayıltma büyüsüdür.İsabet ettiği kişiyi uzağa fırlatıp bayıltır.

BİR DARK HARRY HİKAYESİ KARANLIK VARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin