Harry sahura kalkmıştı(laksdks şaka şaka)harry iksir dersine girmişti.Snape ona bakmayı hiç ihmal etmiyordu.Harry neden ona baktığını düşünmekten derse tam odaklanamıyordu.Bu durumu sonra düşünmeye karar verdi ve kendisini derse odakladı.Ders gryffındor ile ortaktı granger her soru sorulduğunda elini kaldırıyordu.Fakat snape onu görmezden geliyordu.Harry bu duruma sinirlenmişti.
Lordun kalesi
Lordum dedi sarışın adam.Ayakları hafif titriyordu.Evet licius dedi tiz ama aynı zamanda karanlık ses.Çocuk slytherin olmuş.
Hogwarts
Harry ile hermione koridorda yürüyorlardı.Harry profesörün onun hakkını yediğini söylesede genç kız profesörü savunmakta ısrarcıydı.Harry bu duruma anlam veremiyordu.Aynı şey ona olsa kesinlikle kendini savunurdu.Şu an iki arkadaş gölün karşısında duruyordu.Fakat harry daha çok yasak orman ile ilgileniyordu.Hermione bunu fark edince "ne o?Yasak ormana bir gezintiye mi cıkıcaksın?"harry'den ise şu cevap gelmişti."evet hemde şimdi"Koşarak yasak ormana gitti.Hermione ona bunun tehlikeli ve yasak olduğunu söylüyordu.Harry ise onu dinlemiyordu.
Lordun kalesi
Lord bu duruma şaşırmıştı.Ve şimdi onu öldürmek yerine onu eğitmeye karar vermişti.Onu tatilde king cross'da karşılayacaktı.Sonuçta bir tılsım iş görürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DARK HARRY HİKAYESİ KARANLIK VARİS
FanfictionGel harry potter birlikte süper bir güç olalım.SİHİR DÜNYASINI ELE GEÇİRELİM!