³

83 15 15
                                    

- Kimse okumuyor diye wattpadi silmiştm güzel yorumlarınız için teşekkörleeğrrrrr şimdi devamke

Sabah uyandığımda nerede olduğumu unutmuşum. Banyoya gidip ellerimi ve yüzümü yıkadım. Pijamalarımı değiştirip üstüme günlük kıyafetlerimi giydim. Lena kahvaltı hazır olduğunu söyleyerek beni çağırdı. Bende aşağıya indim.

Aşağıya inince masada uyuyan Noah' yı görmeyi beklemiyordum tabi. Dayım bana günaydın dedi ve Lena da gelince yemeye başladık. Kahvaltının sonlarına doğru Dayım okula yarın başlayabilirsin dedi. Noah" okulun sahibi babam ayağını denk al" diyince güldüm. Jeton yeni düşmüştü DAYIMIN  OKULUMU VARDI ? Kahvaltı bitince odama gidip hazırlandım dayımla okulu görmeye gidecektik. Üstümü giyinip dışarı çıktım dayım arabada Noah ile birlikte beni bekliordu. Noah okulumu görmeye hazırmısın kuzen diye bağırdı. Dayım Noah'a sus artık bakışı attıktan sonra yola çıktık.

Yolda Noah ile kaynaştık. Diğer kuzenlerim gibi olmadığına sevindim.

Okul çok büyüktü. Dayımla arabadan indik Noah ise derse girdi. Dayım bana okulu gezdirirken Torpilli olmanın faydalarını düşünüyordum. Umarım kendimi rezil edecek birşey yapmam. Okul gayet düzgün ve güzeldi. Hayatımda ilk defa bu kadar büyük bir okulda okuyacaktım. Dayım yarın okula yarın başlayabileceğimu söyledi ve eve gittik. Telefonuma bakınca tanımadığın bir numaran mesaj geldiğini gördüm. Uğraşacak zamanım yoktu. Sadece uyumak istiyordum.

DAHA FAZLA YAZARDIM KESİNLİKLE AMA ÇOK ÜŞENİYORUM DİĞER BÖLÜMLERDE HİKAYE BİRAZ DAHA OTURACAĞI İÇİN DAHA FAZLA YAZICAM HEPİNİZ ÖPÜYORUMKE MUAHH

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

trouble - FillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin