Moon x Hajime

95 5 16
                                    

Zamówienie od kamilga pozdro uwu
________________________________
Moon i Hajime byli przyjaciółmi już z kilka lat, Moonie - Niska dziewczyna, posiadała pudrowe włosy, a jej twarz przysłaniały okulary w czerwonych oprawkach. Hajime za to był średniego wzrostu chłopakiem z białymi włosami i chustą przykrywającą jego usta.
Moon pewnego dnia zauważyła, że już jakiś czas nie są tylko przyjaciółmi, chciałaby być z nim kimś więcej. Miała mu to wyznać dzisiaj - w piątek, wieczorem. Bała się, ale postanowiła to zrobić. Zbliżała się dwunasta, a dziewczyna nadal nie wiedziała jak mu wyznać miłość, jedyne co narazie zrobiła to napisała do niego sms żeby spotkał się z nią wieczorem, na rynku w Krakowie, bywała tam często, więc postanowiła się z nim tam spotkać. Przypomniała sobie jak ze sobą spędzali czas, jak się sobą nawzajem opiekowali. Postanowiła napisać list, a następnie wręczyć mu go osobiście i wrócić do domu. To był jej zdaniem najlepszy plan jaki mogła wymyślić. Próbowała napisać list pierwszy raz, ale go wyrzuciła, za 2 razem ponownie. Za 3 razem zamiast typowego listu napisała wiersz, ale nie spodobał jej się. Była już piętnasta, a ta nadal nie wiedziała co zrobić.
W końcu wyciągnęła ostatnią kartkę i napisała:
Kocham cię takim jakim jesteś,
- Moon
Była już gotowa spotkać się z Chłopakiem, przebrała się i założyła kurtkę bo była już 18, a z Hajime umówiła się na dziewiętnastą.
Wychodząc z miejsca zamieszkania, zamknęła drzwi na klucz i poszła w kierunku miejsca docelowego. W ręku miała list, który miała wręczyć Hajime.
Gdy dotarła na miejsce, na nią już czekał chłopak, wybiła równo dziewiętnasta.
Podeszła do niego i wręczyła mu list.
Gdy ten go otworzył, zwróciła się w przeciwnym kierunku i już miała iść, ale chłopak złapał ją za ręke. Gdy się odwróciła, ten przytulił ją i powiedział radosnym tonem:
- Też ciebie kocham.
________________________________
Jestem z siebie dumna ;D. Mam nadzieje że miło się czytało!!
uwu miłego dzionka

catonowe oneshoty [zamówienia otwarte]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz