Jagoda x Kimoki

66 6 15
                                    

Zamówienie by: PyreQ
Miałam pisać Regular x Hideko, ale nie chciało mi się więc napisałam to :p
________________________________
Była jakoś 21:00 kiedy dużo ludzi zebrało się na chatcie ogólnym, część mówiła, druga część też mówiła, ale mniej oraz była 3 część tzw. stalkerzy. Pisali najmniej np. tylko w przypałowych momentach, albo w ogóle. Do tej części należała min. moderatorka - Kimoki oraz Jagoda.
Kiedy jakieś mięsko wysłało łańcusze, kimoki od razu wzięła to sprawę w swoje futrzaste łapki.
- Proszę to usunąć, albo ja to usunę - powiedziała.
Jagoda przyglądał się temu z podziwem, tak naprawdę byli parą od dłuższego czasu, ale nikt oprócz nich tego nie wiedział.
Kiedy już po końcu sprawy, kimoki przeszła koło Jagody, ten powiedział żeby ta się z nim spotkała na stoł-oof-ce za 15 minut.
Jagoda i Kimo dobrze wiedzieli dlaczego się spotkali tutaj, a nie gdzie indziej.
- Musimy powiedzieć o naszym związku innym. - powiedział Jagoda.
- Nie wiem czy to dobry pomysł. - odpowiedziała mu moderatorka. - Wiesz shipy itd. będą pisać fanfiction i jeszcze inne rzeczy będą o nas robić, mogą nawet napisać artykuł o związkach w CWN. kto wie.
Udawali kłótnie i dramy, ale i tak użytkownicy ich shipowali pod pretekstem „kto się lubi, ten się czubi.".
Dyskutowali ze sobą i zastanawiali się czy to dobra decyzja, ale nagle drzwi od stołuwki się otworzyły. Jagoda schował się pod stołem i obserwował kim jest i co robi osoba co weszła do pomieszczenia, a kimoki udawała, że idzie w kierunku jakiegoś stoliku. Dzisiaj stoł-oof-ka była pusta, tak jak ostatnio, więc na spokojnie mogli tu porozmawiać gdyby nie przybysz który nagle im tu wbił. Był to kamileg, Husarz wszedł do pomieszczenia, rozejrzał się i odrazu zlokalizował kimoki.
- Hej kimo - powiedział dalej się rozglądając, a potem wychodząc z pomieszczenia.
- Było blisko - zaśmiała się kimoki.
Jagoda zbliżył się do kimoki i czule przez dłuższy czas całował ją, nawet nie zauważyli jak kamileg wrócił, tym razem z armią chmurek.
- THEN THE WINGED HUSARS ARI- - powiedział Husarz, ale gdy zauważył co robi moderatorka z Jagodą przestał mówić. - co?
Zaczerwieniona Kimoki razem z Jagodą wybiegli ze stołówki, już dużo osób dowiedziało się o ich związku i wiedzieli że plotki roznoszą się szybko...
________________________________
Omg, kc was miśki <3 uwu
dziękuję za taki pozytywny odzew pod tą moją książką ╰(*'︶'*)╯♡
zachęcam do gwiazdkowania, bo tyle osób czyta, a tylko 2-3 osoby gwiazdkują :((

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 23, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

catonowe oneshoty [zamówienia otwarte]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz