Izuku
Leżałem sobie tak dobre dwadzieścia minut, no i kuro zawołał mnie na kolacje. Ja jednak uwierzyłem w swoje zdolności kulinarne i stwierdziłem że zjem grzanki z serem. No to se włożyłem chleb do tostera i se poszłem do baru.
-Kuro znowu z tym pasztetem?!- krzyknął, sami zgadnijcie kto.
-No ale spróbuj!- okrzyknął mu Kurogiri i włożył Szyszce kanapki na siłę do buzi.
- Mmmm! TEN PASZTET JEST ZAHAWSKOWY! CZYŻBYŚ ROBIŁ GO Z HAWSKA? =)- Krzyknął na co się zaśmiałem. Taa, on nienawidzi Hawska.
-Nie. Zrobiłem go z lisa - odpowiedział kuro. Oj ja wiem co się zaraz stanie.
-o kurwa.- powiedział cicho Tomu i wyje... Wywalił talerz z kanapkami na ziemie .
-idiotyzm.- powiedziałem sam do siebie. Poszłem do salonu i zaczęłem oglądać Dlaczego ja razem z Togą.
-yy, jaki to odcinek?- , spytałem togi gdy zobaczyłem odcinek z Adolfem Hitlerem.- ymmmm, NiE WiEm- odpowiedziała- ale nawet fajny...
-nom..- nom. Po godzinie oglądania Dlaczego ja zacząłem czuć jakaś spaleniznę.- ej też to czujesz?
- jakaś spalenizne nie?- odezwała się Toga nie odciągając wzroku od telewizora.
- o kurwa moje grzanki- i zacząłem biec do kuchni po moje grzaneczki.
Niestety przybyłem za późno...
Moje grzanki T-T. Idę się zabić moje życie nie ma sensu.
Musiałem wywalić grzanki i poszłem se smutny do baru. Jednakże Kurogiri mnie uratował przed umarciem z głodu i dał mi tosty :D. Zjadłem se i poszłem se do pokoju.
Pisałem chwile z Kacchanem. nO aLe bYł w SzOkU WiĘc ZaBlOkOwAłEm gO.
Idem se spać :)
______________________________________
Narrator :3
______________________________________Izuku poszedł spać o 02 w nocy. Niby każdy powinien spać ale Liga dopiero szła spać. Niektórzy spali, niektórzy siedzieli w swoich pokojach do późna.
Na przykład taki Shigaraki. Aktualnie siedział w swoim pokoju. Miał go zaraz obok pokoju zielonowłosego.Tomura lubiał wchodzić do szafy. To był jakiś jego fetysz. Nie wiadomo. Więc jako iż miał szafę, przy tej samej ścianie co izuku *media* miał swoją, zrobił dziurę w szafie izuku, tak aby nie było to widoczne.( A i musiał rozwalić ścianę). Dziura znajdowała się za jakimś kartonem izuku z bronią. Tomura często przez nią przechodził aby zobaczyć jak Midoriya śpi. Według niego było to urocze. Ale niestety raz został przyłapany.
Niebieskowłosy podszedł do łóżka Izuku, i zaczął obserwować jak śpi.
______________________________________
______________________________________Yhh nie chce mi się dalej pisać :P
CZYTASZ
Chłopak Z Szafy || Shigaraki x Deku ||
RandomWstałem więc całkowicie gdyż iż ponieważ wiedziałem że nie zasnę. Podeszłem do mej jakże zajebistej szafy, i ją otworzyłem. Moim oczom ukazał się Shigaraki - co ty kurwa robisz w mojej szafie o 2 w nocy? -yyy, no ten .... Deku miał sen w którym Shig...