Zoe ma 17 lat
Cześć chciałam się podzielić moją historią i doznaniem.Więc przejdźmy do rzeczy.
Pewnego dnia mój chłopak Tyler zaprosił mnie na noc filmową. Oczywiście nie było jego rodziców.
Ubrałam obcisłą, krótką, czarną sukienkę. Nałożyłam bardzo ostry makijaż i pofalowała włosy prostownicą. Byłam tak zestresowana. W końcu jestem dziewicą.Po obejrzeniu dwóch filmów przeszliśmy do rzeczy.
Zaprowadził mnie na górę, a przed moimi oczami ukazały się duże białe drzwi. Otworzył je, a moja szczęka momentalnie opadła. Moim oczom ukazał się ogromny, czerwony pokój bez okien. Było w nim dużo erotycznych zabawek.
Między innymi: wibratory i baty.
Łóżko było ogromne i też w kolorach ostrej czerwieni. Wtedy poznałam jego drugie oblicze.Rzucił mnie na łóżko po czym zdjął z mnie ubrania, a ja z niego. Jego penis był bardzo duży i gruby. Włożył mi jego członka do buzi i szarpał za włosy. Ssałam i podgryzałam. Był taki duży, że prawie się udusiłam.
Potem włożył mi jego członka w moja dziurkę i momentalnie przebił błonę dziewiczą. Jęczałam strasznie głośno. W końcu doszliśmy. Nagle coś uderzyło mnie w głowę. Momentalnie usnęłam.
Obudziłam się przywiązana do jakiegoś stołu.
Zobaczyłam Tayler'a. Trzymał coś dużego w ręce.
Był to wibrator,a nawet dwa. Jeden musiał podłączyć do prądu, a drugiego nie. Nagle poczułam w sobie gumowego penisa. To był jeden z tych wibratorów.
Zostawił go w mnie i zawiązał mi usta chusteczką.
Drugiego podłączył do prądu i zaczął nim jeździć po mojej cipce. Zaczęłam błagać, żeby przestał ale o nic sobie z tego nie robił. Wyrywałem się i próbowałam krzyczeć. On mnie rozwiązał i kazał usiąść mi na wibratorze, który był elektryczny. Wyrwałam się i dałam mu liścia w policzek. Wtedy siłą posadził mnie na wibratorze. Siedziałam na nim tak głęboko. Związał mi ręce i nogi. I włączył go. Najpierw na 1 bieg. Nic nie odczułam. I tak stopniował i przyszła pora na 6 bieg,a było ich 8. To tak wibrował. Zaczęłam jęczeć i płakać. Miałam dość. To był gwałt.
Nie mogłam wstać. Błagałam, żeby przestał ale on zwiększył moc na 7. To już mnie tak bolało. Rozsadzało mnie od środka. Zaczęłam krzyczeć. On złapał mnie za szczękę i zaczął całować. Zwiększył moc na 8. Wtedy już nie wiedziałam co mam robić. To tak bardzo mnie bolało. Krzyczałam, a łzy leciały mi strumieniami. Nagle do pokoju weszła jego mama. Wszystko się skończyło.Teraz już nie mam z nim kontaktu. Nigdy już nie zaufam chłopakowi.
———————————
Rozdziały będą raz lub dwa razy w tygodniu.
Mam nadzieje, że przyjmiecie ciepło tą książkę.
(Jest ona pisana przez 2 osoby)
CZYTASZ
To tylko sex
Teen FictionTylko sex! Długa seria one-shotów! 23.04.20- #202 miejsce w oneshots