Nicholas x Camila
Hej jestem Camila, mam 16 lat i chciałabym się z wami podzielić moim doznaniem:
Mam przyjaciółkę Amelię, jej chłopak ma na imię Nicholas. Pewnego wieczoru Amelia zaprosiła Nicholasa, mnie i jeszcze paru znajomych do niej do domu. Była już 22. Prawie każdy był pijany. Przyszło jeszcze jakieś 20 osób. Oczywiście jej rodziców nie było w domu. Jej dom był dość mały, więc ludzie się ledwo mieścili. Poszłam do toalety żeby się odświeżyć. Usłyszałam otwieranie się drzwi. To był Nicholas.
- Camila, wszystko ok?-spytał zbliżając się do mnie.
-T-tak tylko mam dość tego towarzystwa. Za dużo ludzi.
-Masz racje. Możemy zostać tu we dwójkę.
- Ale Ame...
Nie dokończyłam bo Nick złożył pocałunek na moich ustach. Oddałam go i zaczęliśmy się lizać. Żaden mój były chłopak cię całował tak dobrze. W tym momencie nie myślałam o Amelii, a Nicholas tym bardziej. Zakluczył drzwi od łazienki i zaciągnął mnie pod prysznic puszczając wodę. Zaczął ściągać ze mnie mój czarny top. Nie miałam stanika, więc było mu łatwiej. Zaczął mnie całować po czym schodzić w dół na szyję. Zdjęłam jednym szybkim ruchem jego bluzkę i oboje wzięliśmy się za nasze spodnie. Po chwili zostaliśmy tylko w bieliźnie. Bałam się, że Amelia jakoś tu wejdzie, ale nie mogłam się powstrzymać. Nick podniecał mnie od 3 lat. Zaczęliśmy się namiętnie całować. Nicholas zaczął obmacywać delikatnie moje ciało. Jęknęłam mu cicho w ustach. Zaśmiał się ściągając ze mnie majtki. Swoje zdjął sam. Przywarł mnie do ściany i podniósł. Oplotłam moje nogi wokół Nicka. Poczułam jak się zmoczyłam. Czekałam długo na ten moment. Nicholas był pewny w tym co robi. Na początku wkładał delikatnie i wolno. Za każdym moim jękiem był coraz mocniejszy i szybszy. Było tak cholernie przyjemnie. Zrobił mi liczne malinki na szyi. Raz po raz cicho wyjękiwałam jego imie. Chciałam już koniec. Trochę bolało. W końcu doszłam do spełnienia. On chwile po mnie. Ubraliśmy się i zeszłam na dół. Nick chwile po mnie żeby nie było podejrzeń. Udawaliśmy, że nic się nie stało, a nawet sama Amelia się nie zorientowała, żebyś nie było.
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Mam nadzieje, że się spodobało. Następny rozdział może w tym, a może w przyszłym tygodniu! Wyczekujcie!
CZYTASZ
To tylko sex
Teen FictionTylko sex! Długa seria one-shotów! 23.04.20- #202 miejsce w oneshots