Kararsızlık

15 4 0
                                    

Üç hafta sonra...
Liseye geçeli tam üç hafta olmuştu ama benim için hala her şey aynıydı sınıftan sadece iki kişiyle arkadaş olmuştum.Berkay ve Kayra
Bu iki kişi birazda olsun bana iyi geliyordu,eğleniyorduk çok kafa keratalardı!
Okul günlerim hep aynı geçiyordu üst sınıftaki kişilerin sürekli bize sataşması,Eylül Duru ve benim sürekli yapışık üçüz gibi bir arada dolaşmamız,her zaman ki sıkıcı dersleri işlememiz daha doğrusu işleyemememiz çünkü öğretmenlerin derslerle uzaktan yakından alakaları yoktu.Derslerde düzenli olarak sosyal medya hesaplarıyla ilgileniyorlardı maşallah.

İşte böyleydi günlerim boş,gereksiz,sıkıcı...
Neyse ki bugün hafta sonuydu ve Eylül'e gitmek üzere evden çıkmıştım.Bir an önce dedikodu yapmak için sabırsızlanıyordum geçen tüm bu üç haftanın detaylarını konuşmalıydık!Eylüllerin apartmanına girmeden önce ordan çıkan gayet hoş görünümlü bir çocukla karşılaştım.İşte o an geçici bir nefes darlığı yaşadım bu kadar yakışıklı bir insanı görmeye bünyem asla alışık değildi.Ben kendi kendime olduğum yerde şok geçirmiş bir şekilde kalakalmışken bir tane teyzenin bana "birisine mi baktın tatlı kızım?"demesiyle irkilerek kendime geldim ve içimden  " evet teyzecim birisine baktım,senin de iznin olursa ben bu çocuğu evimize manken olarak dikmek istiyorum,gözleri açıyormuş. Parıltısıyla... sizin de ihtiyacınız olabilir belki malum,yaşınız da belli bakar bakar açılırız... diye geçirdim içimden.Daha sonra iyice saçmaladığımı fark edip "yok teyzecim birisine bakmadım,bir arkadaşıma geldim,iyi günler."dedim ve  Eylüle giden merdivenlerde bitişe ulaşmak üzere koştum.
Bitiş noktasına vardığımda kapı zilini çaldım acilen bu olayı Eylül'e anlatmam gerekiyordu!Eylül kapıyı açtı ve"ne bu hal kızım!"dedi bende hemen içeriye dalıp az önce gördüğüm harika sanat eserini zevkle Eylül'e anlatmaya başladım."Kızım sizin bu apartmana böyle yakışıklılar uğruyor muydu!? benim niye hiç haberim olmadı, kimdi o çocuk,gerçek değil miydi yoksa!"bunun üzerine Eylül "ha sen şu apartmana yeni taşınan kişiden bahsediyorsun sanırım"dedi.
Yeni mi taşındı? Ne zaman taşınmışlar? Hep burdalar mı diye saçma sorular sormaya başladım."Evet iki gün önce taşındılar,"dedi Eylül.Eylülden bu bilgiyi aldıktan sonra hemen konuyu değiştirip başka konular hakkında konuşmaya başladık.

Eve geldiğimde kendimi canım yatağımın üzerine attım.Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.Müzik dinlemek insanın ruhunu dinlendiriyordu çok harika bir aktiviteydi.Kafanızdaki rahatsız edici düşünmelerden arınmak için müzik en iyi yoldur!Günümün geri kalanı çok normal bir şekilde geçti yemek yedim,ödev yaptım,televizyon izledim...Ve bunun gibi gereksiz bir çok şey yaptım ve gece olunca yine kendimi canım yatağıma atıp sonsuz rüyalara daldım..
Bugün Pazartesi ve çok mutsuzum.En sevmediğim gün yine okula gideceğim bir gün ahh..Sabah kalktıktan sonra güzelce kahvaltımı edip,formalarımı giydim ve okula koştum.Okula yine geç kalmıştım daha doğrusu Eylül ve Duruyu beklettiğim için onlar öyle söylemişlerdi.Eylül ve Duruyla birbirimize günaydın dedikten sonra hemen sınıflarımıza geçtik yine bu sıkıcı sınıflara..Hep aynıydı çok sıkılmıştım arık alışamıyordum işte insan istemediği bir yerde nasıl mutlu olabilir ki! Duruya da anlatıyordum derdimi oda buradan pek hoşlanmadığını söylüyordu ama benim kadar olmadığı kesindi.Hoca derse girdiğinde arka sıramda ki Berkay'ın bana seslendiğini duydum "Şşş selamsız def" demişti ismim Defne olduğu için benim çözemediğim bir şekilde bana def diyordu."Efendim Berkay"?
"Yine süper okulumuzda çok mutlu gözüküyorsun maşallah" deyip göz kırptı.Gözlerimi devirerek cevap verdim "Ya işte demek sen bile anlamışsın ne kadar mutlu olduğumu"diye söylendim."Lan dalga falan geçiyorum ama,sen gerçekten kötü gözüküyorsun o kadar kötü mü burası gerçekten senin için?" "Hem de fazlasıyla berbat!" dedim. "Kanka o zaman sen şey yapmayı desene okul değiştirmeyi?"Sonunda bunu birisinin bana söylediğine çok sevinmiştim Berkay anlamıştı beni.Benim de uzun zamandır aklımda okul değiştirme fikri vardı."Aferin Berkay içimi okudun dedim teşekkür ederek."Evet bu fikir aklıma iyice yatmıştı bu sene bu okulda olacaktım ve seneye okulumu değiştirmeye çalışacaktım.Ama bir an içime bir karartı gelmişti Eylül ve Duruyu nasıl bırakırdım!Bu konu üzerinde düşünmek için çok zamanım vardı.

Acı tatlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin