Olaylar karışıyordu

9 3 0
                                    

Bugün annemle birlikte kaydımı aldırmak istediğim okula gideceğiz ve ben çok heyecanlıyım.Bu benim için fazlasıyla önemli bir şey haline gelmişti sanki tüm hayatım buna bağlıymış gibi,kafayı yiyiyordum sanırım.

Okula gitmek üzere hazırlanmaya başladım hızlıca bir şeyler giyip,saçlarımı açık bıraktım. "Defne,hadi kızım hazırsan çıkalım"dedi annem. "Tamam anne geliyorum"dedim.Aşağıya indiğimde heyecanım daha da artmıştı. "Defne,kızım eğer işler istediğimiz gibi gitmezse çok üzülmek yok tamam mı?"dedi annem "Tamam anne" dedim yalan söyleyerek.Biliyordum eğer kaydımı aldıramazsam çok üzülecektim.Duygusal konuşmaları da atlattıktan sonra yola çıktık.

Okula vardık ve hemen okulun müdürüyle konuşmak için odasına girdik. "Merhaba,biz nakil için gelmiştik."dedi annem "Buyrun ben yardımcı olmaya çalışayım."dedi müdür "Eğer okulda boş yer varsa kızımın kaydını buraya aldırmak istiyoruz."dedi annem ve bundan sonrası çok gereksiz geçti müdürün neden kaydımı buraya aldırmak istediğimizi sorması,şu anlık sadece bir kişilik boş yer olduğunu söylemesi ve her gün bir sürü kişinin kaydını aldırmak için başvurması gibi can sıkıcı şeyler.Şu an yapacağımız tek şey beklemekti ve bu hafta benden başka kimsenin başvurmaması için dua etmekti.

Yaz tatili bitiş
Bugün yeni senemizin ilk günüydü, Pazartesiydi ve ben yine sevmediğim okuluma gitmek üzere hazırlanıyordum.Nakil istediğim okul için Cuma'ya kadar beklemek zorundaydım sonucu öğrenebilmek için.Okula doğru yola çıktığımda yüzüm çok asıktı ve düşünceliydim.Durağa vardığımda "Günaydın kızlar!"dedi Eylül "Günaydın balım."dedi Duru "Günaydın"dedim mutsuz bir sesle.Eylül ve Duru kendi aralarında neşeli bir şekilde tatillerinin nasıl geçtiği hakkında sohbet ederek yollarına devam ederken benim neyim olduğunu sormadılar bile!Bu olay beni daha da mutsuzlaştırmıştı şimdi.

Okula vardığımızda normal bir şekilde vedalaşıp sınıflarımıza girdik.Hiçbir şey yapmak istemiyordum hemen sırama geçtim ve çantamı yastık olarak kullanarak uyku moduma geçtim ve derin bir uykuya daldım.Gözlerimi açtığımda sınıf bomboştu.Neredeydi bu sınıf böyle ve beni neden hiç kimse uyandırmamıştı!Bu duruma daha da sinirlendim ve kantine indim.Okul bomboştu,dışarıdan sesler geliyordu.Kantinde çalışan Damla ablaya tüm okulun nerede olduğunu sordum. "Tören varmış dışarıda canım,seninde dışarıda olman gerekmez miydi?"diye sordu hafif bir tebessümle "Ben de anlamadım Damla abla en son biraz kestirdiğimi hatırlıyorum.Neyse ben de gideyim törene"dedim.Dışarıya çıktığımda herkes buradaydı.Eylül ve Duru'nun bana seslendiğini duydum karşıdan el sallıyorlardı.Yanlarına gittiğimde onlara sinirliydim ama onlar hiçbir şey olmamış gibi davranıyorlardı. "Kızım tüm eğlenceyi kaçırdın!"dedi Eylül "Aynen"dedi Duru "Keşke bi beni de uyandırmayı teşlif etseydiniz Duru hanım."dedim gözlerimi devirerek "E uyuyordun ama."dedi Duru dalga mı geçiyorlardı acaba diye geçirdim içimden. "Neyse kızlar ben zaten bütün eğlenceyi kaçırmışım,onun için bende benim için tek eğlence olan şeyi yapmaya gidiyorum;uyumaya!"dedim bağırarak ve sınıfa çıktım.

Acı tatlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin