💖B-day💖

138 12 1
                                    

𝙕𝙤𝙚
Uběhl asi týden a Noah s Finnem se nějak dali do kupy a vše je v pohodě.😊 Dneska má Noah narozeniny!😭❤️ Finn ví o jednom místě kde Noah nikdy nebyl je to v chatce někde ve sklepě. Je to tam úplně boží velký, a taky bílé vymalováné zdi. S ostatníma jsme se vzbudili  kolem 6 ráno aby jsme vše stihli Noah bude ještě spát aby o tom nevěděl. Vyzdobili jsme tu místnost, připravili občerstvení, židle a stoly.
Bylo asi 7:23 a Finn, Caleb a Gaten jeli pro dort. Já s Millie a Sadie kecali dokud kluci nepřijeli.
𝙂𝙖𝙩𝙚𝙣
Tak jdeme ho vzbudit!
𝙈𝙞𝙡𝙡𝙞𝙚
Ale jak? Musíme něco co mu udělá radost.
𝙁𝙞𝙣𝙣
Tak ať ho políbí Zoe to bude nadšený operace Zoah. Všichni souhlasili.
𝙕𝙤𝙚
Opatrně jsem vešla do pokoje Noah ještě spal. Opatrně jsem ho políbila on se na mě otočil a otevřel ty jeho krásné oči.🥵 Dobré ráno. "Dobré" Pojď máš dole snídani. Měli jsme wafle ty on miluje nabral jsi jich snad 10.😂 Celou dobu jsme dělali jakože nic. K obědu jsme měli maso na grilu se zeleninou.
𝙉𝙤𝙖𝙝
Oni snad na mě zapomněli ale zase se jim nechci připomínat. No uvidíme.😔
𝙕𝙤𝙚
Bylo asi tak 15:48 a my zavázali Noahovi oči a šli s ním do sklepa. Millie se Sadie stáli na místech ty nesli dort Gaten s Finnem odpraskovali konfety a já s Calebem vedli Noaha. Tak 3...2....1 teď sundala jsem mu škrabošku všichni jsme začali zpívat a kluci odpráskli konfety
𝙉𝙤𝙖𝙝
Pane bože to je nádherný! Pískl jsem moc děkuji!!😱😱 Všechno bylo tak krásně ozdobené!😱😭 Zařízl jsem dort ten byl snad ten nejlepší co jsem kdy měl. No a všichni mi šli popřát a taky nezapomněli na dárky. No jo jsem jak malej a každý dárek na kterém byl papír jsem úplně roztrhal.😂 Zoenin jsem si nechal nakonec.
𝙕𝙤𝙚
Ten můj si nechal ba konec když viděl co v něm je úplně se mu rozzářili oči. Objala jsem ho a zapla jsem mu řetízek kolem krku.💖 Líbí se ti to? "Ano a moc" objala jsem ho a dala mu pusu na čelo. No a nakonec jsme si tam udělal mega párty hudba, tanec prostě všechno !!😂

Baví vás ještě vůbec tato knížka? 🦋Terka🦋 389 🦋slov

🦋THE BOND OF LOVE🦋Kde žijí příběhy. Začni objevovat