𝙉𝙤𝙖𝙝
Ráno jsem se probudil a Zoe ještě spala tak jsem nám šel udělat snídani. Něco k ní cítím ale nevím jak ji to říct kdy budu připravený? Snídani jsem donesl nahoru do pokoje. Je tak sladká když spí nenápadně jsem ji vyfotil a sedl si na postel.💖
𝙕𝙤𝙚
Probudila jsem se a Noah nikde vztala jsem a našla jak spí pod postelí. Začala jsem ho pomalinku probouzet že musíme do školy.
𝙉𝙤𝙖𝙝
Někdo na mě mluví Z..Zoe? "Noahu musíme do školy." Promiň Zoe včera jsem ti zapomněl říct že dneska do školy nejdu musím si ještě s Finnem něco zařídit ohledně toho přestupu. Doprovodím tě do školy a sejdeme se u mě doma.
𝙕𝙤𝙚
Jo v pohodě. Oblíkli jsme se a vydali ke škole. Tak ahoj Noahu po škole u tebe ok?
𝙉𝙤𝙖𝙝
Ok pa Zoe😘
.
.
.
.
𝙉𝙤𝙖𝙝
Konečně jsme se vrátili a Zoe přesně končí škola. Si myslím že se akorát někde potkáme.😊 Ale něco mě vyruší někdo volá o pomoc a ten hlas je mi povědomí.😰Utíkáme s Finnem tam kde se to ozývá je to nějáká temná ulička a parta holek do někoho kopou to to to je Zoe!!😱😭😭 Finne honem poď mi pomoct hej vy tam ta parta holek se otočí a běží k nám o fotku, podpis atd.. Normálně to nedělám ale odmítnul jsem je. Rychle jsem běžel k Zoe a asi omdlela snažil jsem se ji probudit ale nešlo to tak jsem ji vzal do náručí a utíkal s ní k nám domů Finn mi pomáhal. Mám o ní strašnou starost😭😭😔.
𝙁𝙞𝙣𝙣
Noahovi jsem pomáhal otevřít vchodový dveře. Mám o ní starost jak tohle někdo může dělat takovým krávám bych nejraději dal přes hubu🤬.
𝙉𝙤𝙖𝙝
Položil jsem ji na postel a skoušel ji probouzet ale nic. Finn mě uklidnil že se musí jen prospat a že všechno bude dobrý. Zeptal jse mě jestli tady má zůstat? Zůstaň tady semnou prosím. Šli jsme dolů do obýváku pro jídlo měli jsme hlad ale já nejedl furt musím myslet na Zoe. Uběhlo pár hodin......
𝙕𝙤𝙚
Vzbudila jsem se kde to jsem? Noah? Noahova postel? Co se stalo? Otevřela jsem pomalu dveře a dole někdo brečel Noah??Pomalu jsem sešla schody a...
𝙉𝙤𝙖𝙝
Zoe!!!!😭💖💖 Jsem tak rád že jsi se probudila ani nevíš jak moc jsi mi chyběla sevřel jsem ji do pevného objetí a utřel moje slzi do ni přidal se i Finn
𝙕𝙤𝙚
A co se stalo? Proč tady jsem?
𝙉𝙤𝙖𝙝
Všechno jsem ji vysvětlil a pak řekla "zachránil jsi mě " nejvíc mě to zahřálo u srdíčka jen jsem řekl pro tebe vše Zoe udělám ti život sťastnějši to ti slíbím !😭💖💖💖Myslíte že se mají rádi víc než jako kamarádi?🦋zítra další příběh vaše Terka🦋452 slov🦋