• 𝙞𝙣𝙩𝙧𝙤 •

96 2 0
                                    

                  ' ' 𝙖𝙣𝙜𝙚𝙡 𝙚𝙮𝙚𝙨. 𝙙𝙚𝙫𝙞𝙡 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩𝙨 ' '

𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚, 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙨 𝙖𝙣𝙜𝙚𝙡𝙘𝙤𝙧𝙚, 𝙞𝙨 𝙖 𝙬𝙚𝙡𝙡 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙣 𝙧𝙤𝙗𝙡𝙤𝙭 𝙢𝙮𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙖 𝙛𝙖𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙖𝙣𝙜𝙚𝙡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚, 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙨 𝙖𝙣𝙜𝙚𝙡𝙘𝙤𝙧𝙚, 𝙞𝙨 𝙖 𝙬𝙚𝙡𝙡 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙣 𝙧𝙤𝙗𝙡𝙤𝙭 𝙢𝙮𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙖 𝙛𝙖𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙖𝙣𝙜𝙚𝙡. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙛𝙖𝙙𝙚𝙙 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙚𝙡 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙜𝙤𝙚𝙨 𝙪𝙥 𝙩𝙤 𝙝𝙚𝙧 𝙟𝙖𝙬𝙡𝙞𝙣𝙚. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙬𝙝𝙞𝙩𝙚 𝙬𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙣 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖𝙥𝙥𝙚𝙖𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙞𝙨𝙖𝙥𝙥𝙚𝙖𝙧. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙬𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙩𝙬𝙤 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙗𝙡𝙪𝙚 𝙗𝙤𝙬𝙨 𝙤𝙣 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙤𝙛 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙙𝙤𝙜 𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙖𝙩𝙩𝙖𝙘𝙝𝙚𝙙. 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙨 𝙙𝙤𝙜𝙨, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙗𝙨𝙤𝙡𝙪𝙩𝙚𝙡𝙮 𝙖𝙙𝙤𝙧𝙖𝙗𝙡𝙚. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙬𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙖 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙤𝙬 𝙨𝙝𝙞𝙧𝙩 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙖𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙖𝙙𝙚𝙙 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙚𝙡 𝙗𝙡𝙪𝙚 𝙖𝙥𝙧𝙤𝙣 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙧𝙚𝙨𝙨. 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙬𝙝𝙞𝙩𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙜𝙤 𝙖 𝙞𝙣𝙘𝙝 𝙥𝙖𝙨𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙠𝙣𝙚𝙚 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙛𝙡𝙖𝙩𝙨. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚'𝙨 𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙞𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙥𝙚𝙩𝙞𝙩𝙚, 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 5'1, 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙨𝙠𝙞𝙣𝙣𝙮 𝙙𝙪𝙚 𝙩𝙤 𝙝𝙤𝙬 𝙨𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙚𝙖𝙩 𝙖𝙡𝙤𝙩. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙨 𝙩𝙤 𝙝𝙖𝙣𝙜 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨. 𝙖𝙡𝙗𝙚𝙧𝙩 𝙨𝙝𝙤𝙬𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙜𝙖𝙢𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙞𝙢𝙖𝙡 𝙘𝙧𝙤𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜, 𝙨𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙖𝙢𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙙𝙤𝙧𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙩𝙧𝙚𝙨𝙨 𝙧𝙚𝙡𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙤 𝙛𝙤𝙧 𝙘𝙝𝙧𝙞𝙨𝙩𝙢𝙖𝙨, 𝙖𝙡𝙗𝙚𝙧𝙩 𝙗𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙖 𝙣𝙞𝙣𝙩𝙚𝙣𝙙𝙤 𝙨𝙬𝙞𝙩𝙘𝙝 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙖𝙥𝙥𝙧𝙚𝙘𝙞𝙖𝙩𝙚𝙙. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙢𝙖𝙮 𝙖𝙘𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙞𝙣𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙤𝙛𝙩𝙞𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙝𝙪𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙞𝙨𝙣𝙩. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙠𝙞𝙡𝙡𝙨. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙞𝙜𝙪𝙧𝙚 𝙤𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙞𝙙 𝙬𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙥𝙪𝙣𝙞𝙨𝙝 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙤𝙧 𝙞𝙩. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙚𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚𝙙 𝙖 𝙞𝙣𝙨𝙖𝙣𝙚 𝙖𝙨𝙮𝙡𝙪𝙢  𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 19. 𝙖𝙡𝙗𝙚𝙧𝙩 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧 , 𝙣𝙤𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙞𝙨 𝙘𝙖𝙥𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙤𝙛. 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙝𝙤𝙧𝙧𝙞𝙗𝙡𝙚, 𝙩𝙧𝙖𝙪𝙢𝙖𝙩𝙞𝙘, 𝙘𝙝𝙞𝙡𝙙𝙝𝙤𝙤𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙚𝙚𝙣𝙖𝙜𝙚 𝙮𝙚𝙖𝙧𝙨. 𝙨𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖𝙡𝙗𝙚𝙧𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙝𝙚 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧. 𝙖𝙡𝙗𝙚𝙧𝙩 𝙜𝙖𝙞𝙣𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙜𝙞𝙚'𝙨 𝙩𝙧𝙪𝙨𝙩. 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙧𝙚 𝙞𝙣𝙨𝙚𝙥𝙖𝙧𝙖𝙗𝙡𝙚.

'' 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙖 𝙛𝙞𝙜𝙝𝙩? 𝙞 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙪𝙡𝙡 𝙤𝙣 𝙬𝙖𝙧, 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩. ''

                         𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧𝙘𝙖𝙨𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙚𝙣𝙙𝙚𝙙

𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙣𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮, 𝙩𝙝𝙚  𝙛𝙪𝙘𝙠 𝙤𝙛𝙛. 𝙙𝙤𝙣𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠'𝙨 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙖𝙮 𝙧𝙪𝙙𝙚 𝙨𝙝𝙞𝙩. 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙨𝙝𝙞𝙩 𝙥𝙤𝙨𝙞𝙩𝙞𝙫𝙚.

𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙨𝙡𝙤𝙬 𝙪𝙥𝙙𝙖𝙩𝙚𝙨 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙢𝙮 𝙡𝙖𝙯𝙮 𝙖𝙨𝙨 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙣𝙡𝙞𝙣𝙚 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙖𝙠𝙖 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙞𝙣 𝙜𝙚𝙣𝙚𝙧𝙖𝙡 𝙨𝙡𝙤𝙬𝙨 𝙢𝙚 𝙙𝙤𝙬𝙣.

𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩 𝙙𝙞𝙖𝙡𝙤𝙜𝙪𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙚𝙨 𝘼𝙍𝙀 𝙞𝙣𝙩𝙚𝙣𝙙𝙚𝙙.

𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙖𝙨𝙠 𝙢𝙚 𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙞𝙣 𝙚𝙞𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙮 𝙙𝙢𝙨 𝙤𝙧 𝙢𝙮 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙨𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙘𝙪𝙧𝙞𝙤𝙪𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙧 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙨𝙪𝙜𝙜𝙚𝙨𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨.

𝙞 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙡𝙡. 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙚𝙣𝙟𝙤𝙮 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙩𝙧𝙖𝙨𝙝𝙮 𝙖𝙨𝙨 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙤𝙛 𝙢𝙞𝙣𝙚.
𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚𝙧𝙚𝙡𝙮,
                𝙠𝙖𝙮𝙡𝙚𝙚 (𝙖𝙠𝙖 𝙖𝙪𝙩𝙝𝙤𝙧)

~ 𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙜𝙚𝙡 𝙚𝙮𝙚𝙨 ~ 𝙨𝙚𝙡𝙤𝙯𝙖𝙧 𝙭 𝙤𝙘 ~Where stories live. Discover now