Perdem yarı acikti güneş ışıkları gözüme carpmaya başlayınca uyandım. Artık tatil bitmişti yalovaaya geri döndüm . Haftaya okullar açılıyor Bu durum canımı sıkıyordu hemen telefonuma yapistim ve mesajları okumaya başladım
Yağız 13 mesaj yaziyordu;
-ara beni
-buluşalım?
-seni özledim
-geldinmi
- :**?
.
- kokunu özledim ....fasa fiso işte her zamanki yavsak yağız .. :)) onu seviyoruuuum hemde cook onla çıkıyor olduğumuzu bu sabah bana hatırlattı yazdan beri hiç mesaj atmamistim o bana atsada kale almiyodum. Kuzenlerimleyken hicbisi umrumda olmuyo onlara bayılıyorum baglarimiz çok kuvvetlidir .
Onlardan biri yalovada yasiyo (merve o cok ozel 2 yaş küçük kızıl ve yeşil gözlü )bu yüzden sansliyim hemen messengerdan msj attım acikti zaten ;
-Pisi pisiiiism özlediiim sahile inelimmmiii? :D :**-civciivimm bi saate cikyoruum :*
Hemen altıma bi kot şort ustunede salaş bi t-SHIRT geçirip saçımi duzlestirip raybanlarimi elime alıp evden çıktım .
Arkamdan annemin sesleri gelsede aldırış etmeden çıktım. Otobüse bindim . Sahile gelmiştim Waikiki ye doğru yürüdüm sonra simit sarayinda beklemeye başladım . Iceri girdiğimde karşımda ki masada yağız ve tanımadığım bi kız oturuyordu kızın elleri yağız in ellerinin ustundeydi karnima bıçak saplanmış gibi oldum hemen raybanimi takip köşeye doğru yürüdüm onlara kendimi fark ettirmeden izlemeye başladım . Yağız da Üzgün bi hal vardı ama memnun gorunuyodu hii köpek ya dün daha seni özledim yazmıştı bu bana ilk darbesi deildi üstelik .Bikeresinde de Ayça maliyla görmüştüm o kizada gıcık oluyorum. Neyse ben iyice sinirlenmistim masadan hızlıca kalkıp gözlüğümu yağız in göğsüne fırlattım ellerimi masaya yumruk yapıp destekledim .
- ne oluyo burda yağız bu kız kim??
-derin oo şey
-yagiz sana guvenimi ikinci kez boşa cikartirsan bidaha affetmiycegimi soylemistim BITTI. !
-DER..Sözünü söyletmeden yoluma devam ettim kapıdan çıkınca merveyle carpistim.
-Yürü merve hiç girme gidiyoruz.
-Noluyo ya bi dakka
-bişey yok! HadiiiOnu içeri sokmadan hemen cikarttim sonra madoya girip kahve içtik aglamicaktim diye kendimi övutlerken
Gözümden akan yasa engel olamaddim.
-artık anlatsan diyorum aşkın
-ya yağız beni aldatiyomus meğer
-yuh ya erkek milleti işte nolcak. Ama sendede suç var yazdan beri aramadan bk ettin ilişkiyi enistemde napsiin
-enistemde deyip durma değil artik .
-peki konussaydiniz keşke
-istemiyorum bidaha yüzümü bile gormiyck.Dedim ve kafamı aşağıya doğru egdim camdan aşağıya baktigimda yağız elinde benim gozluklerimle kapıdan içeri girdi .
-Derin beni dinlemek zorundasın.
-Ne zorundayım ya ayrıldık bitti anlama ozurun mu var Yagizz
-merve bize izin versene azıcık.
-tamam ! Onu üzersen seni ,,,Merve biraz açık sozluydu ama yağız onu takmadi.
Bana donerek;
-aşkım yanlış anladın ya sen o Benim süt kardeşim .
-süt kardeşin diye elele tutusmanmi gerekiyo yalan soleme bana yağız.
-ya annemizi kaybettik biz aşkım yani süt annemi kaybettim .
-yaa, çok özür dilerim.diyip yanagina bi öpücük kondurdum
-bunu özlemişim.
-simardin hemen .ücumuz biraz oturup kalktik .merve yi duraga bırakıp ordanda ayrıldık .Bir evim ve ailem olduğunu eve gelince anladım yakışıklim kapıda oyun oynuyordu annemde çamaşır asiyodu .
-hosgeldin gelmeseydin bişey istermisiniz derin hanim ne getiriyim size ?
- ay anne hiç keyfimi bozamassin valla.
-noldu hayırdır
-hiiccDeyip gulumsedim aklıma yağız geldi. Ya şimdiden özledim ssıpayı ya .
-aşkın!!!
-dalmisim anne yaa
-dal sen dal yaz boyu gezdin o derslerin hesabını sorcam sana okullar baslayincaKafamı cevirdigimde .
-yagiz senin ne işin var burda. ?