6.Bölüm -Kaderin Mutasyonu-

47 0 0
                                    

-yap yapiyosan şunu yoksa ecelin olucam .
-sakin ol tamam yapicam allah kahretsin .

Natalia aci cekiyodu bir an once onu dogurtturup burdan kurtulmam gerekiyodu . Yoksa bu adamlar beni oldurecekti.
-Hadi sinirlenmeye baslicam artik cabuk Rosa şuna malzemeleri göster.
-ahh ya okey .

Rosa türkçe anliyordu ama konusmasi anlasilmiyoddu .Elinde malzemelerle iceri geldi burasi oylee pisstiki saglam insani hasta edecek bir ortam vardi.
-evet baslayalim nasil oluyodu evet once derin bi nefes al natalia hadi !

Natalia nin gucu kaalmamisti benimde tabi o aci cekerken istemsizce aglamaya basladim cunku birinin yaşaamasi benim elimdeydi dogru bi sekilde yaparsam genc bi kiz yasiyacakti ama yarrim yasamaktansa olmesi iyi degilmiydi bebegi elinden alinacakti ah bu cok aciydi onun yerinde kimse olmak istemezdi o annelik zevkini tadacakken mafya tarafindan kacirilmasi cok aci . Yazik. Ama ben bu hayata onu geri dondurecegim hadi isimize bakalim . Sessizce natalianin kulagina egilip fisildadim
- sizi burdan kurtaricam .

Natalia gozkirpti ve ona bi guc gelmisti ardindanda bebek gelmisti natalia hic doktora gitmedigi icin bebegin cinsiyetini bilmiyodu .Natalia gucsuz kalmisti son bi nefesle bana onu sordu kiz oldugunu soyledim ardindan son bi nefesle onu koklayip basini tekrar yataga koydu bu son nefesi gibiydi bebegi alip koltuga koyduktan sonra arkami dondum natila bayginmiydi yuzunde bi gulumsemeyle seslendi
-sarah..
-ne natalia kendine gel sarah ne ???

Olanlari anlamaya basladim o ismi soyledikten sonra kafasi dusmustu hem bağırıyor hemde kalp masaji yapmaaya calisiyodum

-Kiz oluyo gerizekalilar yardim edin doktora falan goturelim lutfen nolurr manyaklar
-biz istedimigizi aldik gerrisine bakmayiz birak geberdi zaten
- pislik herifler
-birak sen nataliyi bosuna bagiriyo sen onlar da yok acima
-rosa ne diyosun ya kiz öldü hemde o pislikler yuzunden .
- ben biliyo kac kiz öldü burda sen bosuna konusuyo
-neden bunlari demek yerine bisey yapmiyosun
-beni kizimla tehdit ediyo bunlar fotograflarini parayla satiyolar bende bu yuzden zzorla calistiriliyor ben bilmiyomu bunlara bisey yapmak.
-allahim sen sabir ver !
-kizin nerde
-onlar bana kizin fotograflarini satmak o yuzden birakip gidemiyo ben beni oldururler polise gitcek ben birakirlarsa biliyolar.

Allahim ben nasil bi yere dustum. Kahretsin ya baba baba sen ne yaptin seni asla affetmicem . Rosayla ben Natalia nin basinda duruyorduk Rosa bebekle ilgilniyoken bende o masumun ölen annesinin basını ortuyordum kim bilir bu bebek buyuyunce dogduguna pisman olur belkide iyi bi ailede mutlu olur .Natalia gozleri acik olmustu elimi yuzunden asagiya gecirdim. Ben bu sozleri soylerken Rosada gozunden akan yasa engel olamadi.Ben bebegin adini kulagina ufledikten sonra onu Rosaya emzirmesi icin verdim rosanin kizi da bir aylik oldugu icin bebek beslenebilirdi .
-zaten bi kac gune sarah satilir.
-HAYIR
-nasil hayir sen engel olamaz buna.
-bilmiyorum biseyler dusunmeliyiz Rosa o cocuk satilmaamali o bi mal degıl kucuk bbi bebek .
-hic bisey yapamaz biz umitlenmemek sen.

Diyip yanimdan hizlica kalkti
-seni soyleemek ben fikrete basima bela acacak sen.
-yoo hayir sakin ol otur beni dusunmuyosan bebeggi dusun rosa senin de kizin var biraz düşün hem sende gel bizle kizini buluruz .
-bunlar saçma sen kendini oldurtmekmi istiyo birak bu işin pesini
-Hayir olmaz. Ozman biz gideriz yardim et bize bari lutfen .
-ahh ben tamam ama senin yüzünden kizim ölür eger o zaman seni affetmez ben .
-tamam cok saol Rosa cok tesekkur ederim .

Rosa bebegi bana verip yatmaya gitti ama bi dakkika ben ben nasil bu bebegi goturucem eve zaten gecinemiyoruz asıl sey bi karar vermem gerekiyodu hicbi carem yok ben ne yapicam yagizla evlenmezsem annemi hapse attiracaklar annem hapse girerse kardeslerime nasil bakarim ha tabi bide fikret pisliginden kacinca pesime takiilirlarsa ne yaparim basimda bide emanet Saram var onu belki kardesim belkide kizim yerine koyucagm ilerde gelecegini dusunmem gerek .Benim yuzumden kardeslerimin bile hatta mervenin bile basi belaya giricek onun adini okulunu herseyini verdim ellerine. Giderken o kartida almam lazim off off Baba allah belani versin ben neden. Antalyadan niye erken dondumki .!!! Yagiz niye karsima ciktin .

AŞKIN DERİN ARZUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin