P.O.V. Diana;
''Diana... Dianaaaa.... DIANAAAA!!!!'' Riep mijn broer Collin. ''AAHHH! Hou op met schreeuwen'' zegt Diana. ''Diana we moeten naar school! Wakker worden!!!'' ''Ik ben al wakker!'' zegt Diana. ''Dat zei je een half uur geleden ook al'' Collin pakt de deken en legt het op de grond. ''Dian-" ''Ik ben al wakker, hou ff je bek dicht!!'' schreeuwt Diana. Collin mompeld wat en gaat weg uit Diana's kamer. Diana zucht en staat op. Ze kijk naar haar wekker ''KWART VOOR 8!!!!! WAT!!!'' Snel opent ze haar kast en haalt een grijs shirt met *FOLLOW YOUR DREAMS* erop en een zwarte broek en trekt die snel aan. Ze gaat snel naar de badkamer en slaakt een gil uit. ''OMG! Mijn gezicht!'' Ze kijkt naar de dikke wallen onder haar ogen. ''had ik maar niet zo laat naar one direction funny moments moeten kijken...'''mompelt ze. Snel doet ze foundation onder haar ogen, en doet snel mascara en lipgloss op. ''Gelukkig had ik mijn boeken al gisteren ingepakt''. Diana liep snel naar beneden en ziet Collin twee broodjes smeren met nutella.''NUTELLA!! Mag ik alsjeblieft een broodje??'' vraagt ze aan Collin. Collin kijkt haar diep denkend aan en zwijgt. ''Oke het spijt me! Je weet hoe ik soms in de ochtend ben'' Haar broer grijnst en geeft haar een broodje. Diana pakt het snel aan en propt het in haar mond. ''Waar zijn mama en pap'' vroeg Diana. "werken... hoezo word je telkens zo laat wakker, je word meestal al om 6 uur wakker'' zegt haar broer. "'Dit is al de derde keer''. ''Ik had de Video diaries en funny moments van One Direction weer gemist, dus ik kijk ze tegenwoordig weer''. ''Ik had het kunnen weten.. One Direction... Ik snap niet wat Christina en jij zo leuk aan hun vinden''. Christina is een van onze beste vrienden, ze heeft ook een broer; Austin. Collin, Austin, Christina en ik zijn vanaf we baby's waren, onafscheidelijk geweest.''Hoe heette die gast weer.. OWJA!! LIAAMMM, OMG.. OWWW LIAM KOM HIER EN KUS ME!!'' Schreeuwt Collin gijnzend. Ik voel dat ik rode wangen krijg en kijk zo serieus mogenlijk... ''Geef maar toe! Als hij nu hier was zou je hem dood zoenen'' Zegt Collin lachend. ''Helemaal niet!'' Schreeuw ik en kijk gelijk weer weg. Ik ben al een directioner sinds dat one direction bestond. Mijn grootste droom was m ze te ontmoeten, vooral Liam Payne. Zijn fantastische stem, haar, uiterlijk en het meest mooie; ZIJN GEWELDIGE SIXPACK!!. Ik werd uit mijn gedachten gehaald toen ik een vibratie in mijn broekzak voelde. Het was Austin. ''Wie is dat?'' Vroeg Collin. ''Austin'' zei ik. ''Hij komt er nu aan met Christina''. ''oke'' zei Collin. Even later hoorden we de deurbel, We liepen samen naar de voordeur en zagen Austin en Christina. ''Goede Morgen'' zeiden Collin en ik tegeljk. '''Morgen..'' zeiden Austin en Christina. En samen fietsten we naar school. Een kwartiertje later kwamen we op school aan. We deden onze boeken die we nog niet nodig hebben in ons kluisje, even later ging de bel. Samen liepen we de klas in en zagen dat er nog maar 8 personen zijn. We zaten op 'ons plekje', even later kwam Emma binnen met haar 'groepje'. Emma denkt echt dat ze de queen is en zet Collin, Austin Chrisina en mij vaak voorschud omdat we hier de jongste zijn en best wel nerdie geef ik toe, we hebben twee klassen overgeslagen. Daarom zitten we nu al in klas 4. Soms heb ik de nijging om haar echt een vuist op haar smoel te geven, maar Collin, Austin en Christina houden altijd tegen als ik wil aanvallen, dat doen ze omdat Emma's vaderde directeur is van deze school. Hij kan ons makkelijk schorsen. Emma heeft gewoon zo veel geluk hè, als ze de dochter van onze directeur niet was geweest had ik haar allang dood gemaakt. Emma en 'vrienden' kwamen achter ons zitten. ''Hé nerds, zin om mijn huiswerk te maken?'' zeiden Emma en haar 'vrienden' lachend en ze porden Christina en Austin. Ik was het allemaal zat!! Door die stomme kut hoer, Was iedereen tegen ons! Alleen omdat ze de dochter is van de directeur! Ik balde mijn vuist om toe te slaan, maar Austin hield gelijk mijn vuist vast en keek me smekend aan. De leraar kwam eindelijk binnen met een kop koffie en ging zitten. ''oke, iedereen even zitten en mond dicht houden!'' '''Hij weer met zijn ochtend humeur'' fluisterde ik tegen Austin, Collin en Christina. We moesten even grinniken todat de leraar ons dodelijk aan keek. ''oke, vandaag gaan er een paar mensen presenteren over hun afkomst zoals afgesproken''. Shit! Helemaal vergeten!! Collin, Austin, Christina en ik keken elkaar met OMG blik aan. Eerst gaan Emma, Roy, Luna en Michael. Ze gingen naar voren en zeiden maar wat. ''Eeehmm.... wij zijn gewoon puur hollands...'' zei Roy. En einde presentatie, zijn er nog vragen-nee?oke.. DOEI!'' zei Emma erachter aan en wou weer gaan zitten. ''Ho even!'' zei de leraar voordat ze gingen zitten. ''Dat was wel een beetje kort of niet ?'' ''U krijgt €100,- meer loon als u ons een 10 geeft'' fluisterde Emma tegen de leraar.. 'Ze zuchtte en zei: ''Ik kom wel ff zo langs bij u om wat te vragen'' ze knipoogde tegen de leraar. ''Ga maar gerust zitten'' zei de leraar en keek nog naar haar kont toen ze naar haar plek ging. GATVERDAMME... Vieze pedo, dacht ik inmezelf. Emma doet dit altijd! Ze beid altijd fooi aan om een hogen cijfer te halen, en soms zegt ze of ze nog ff langs gaat komen.. Vize hoer.. ''Oke, nu zijn.... Diana, Collin, Austin en...... Christina'' Zuchtend gingen we voor de klas staan. De klas grinnikte en fluisterden wat tegen elkaar... We werden steeds zenuwachtiger. We hadden ons niet voorbereid en we hebben ook nog eens plankenkoorts. Dat zou je niet van ons denken, we zijn soms eigenlijk hele hypere mensen, maar op school zijn we MEESTAL wel serieus. ''E-Eeeuhmm, Wij eeehm k-komen eehhm...'' De hele kas grinnikte opeens en ging 'gapen'. Ik nam het over van Austin. ''N-nou w-wij k-omen oorspronkelijk uit T-turkije'' stotterde ik '' OMG niet zo stotteren! dacht ik bij mezelf. ''Wij zijn dus moslims en geloven in A-alah.'' ''Oww.. Julie moeten toch mensen afslachten als ze niet moslim zijn'' grinnikte iemand achtein de klas. Ik weet niet zeker, of Mart zei het of Paulien. Collin reageerde ''Waar slaat dat nou weer op! Die mensen die dat doen zijn geen moslims, maar terroristen!'' ''Ownee! Kijk uit, maak ze niet boos!, Dalijk hebben ze nog een bom bij zich!'' riep Emma. De hele klas lachte ons uit... Dat was het! Ik ga haar nu gewoon echt kapot slaan! Maakt niet uit of ik word geschorst of niet! Collin zag dat ik me echt niet meer ik kon houden en zag dat ik haar wou aanvallen, maar voordat hij me tegen kon houden rende ik snel Emma's kant op en gaf een paar vuisten uit... ''AAHHHHH!! , HELPPP!!!, ZE IS GESTOORD!!'' schreeuwde Emma. Iedereen bleef stok stijf staan door verbazing, zelf Emma's 'vrienden' hielpen niet. Ik trok aan haar haren, sloeg haar 'terwijl ik ''ALS JE NOG ÉÉN KEER IETS OVER MIJN VRIENDEN LASTIG VALT!! DAN GA JE DOOD BITCH!!'' De leraar pakte Emma vast en Collin en Austin mij.
*Later die dag*
''Was dit nu echt nodig Diana! Ik had dit nooit van jou verwacht!'' Riep mijn vader. Ik werd uiteindelijk geschorst, maar ik was woest, woest omdat ze niet alleen mij hadden geschorst maar ook Collin, Austin en Christina. Wat hadden zei nou weer gedaan! ''s-sorry'' mompelde ik. ''SORRY??!! Door jou zijn Collin, Austin en Christina ook geschorst!'' ''Ik had dat toch ook niet kunnen weten!''. En ja hoor, er kwam een klein traantje die over mijn wang stroomde. ''S-sorry....'' Mijn vader zuchtte en kwam naast me zitten. ''Waarom deed je het?'' ''Emma en haar groepje vielen ons steeds weer lastig, zei zorgde ervoor dat iedreen ons uitlachte en niet mocht, maar niet alleen ons. Zei zorgde ervoor dat iedereen die ze niet mocht het lastig kreeg op school.'' zei ik. ''Waarom heb je dat ons niet eerder uitgelegd?'' Ik haalde mijn schouders op. Het was even stil. ''Ga maar even naar boven om uit te rusten'' Ik knikte en ging naar boven. Ik deed mijn oordopjes in en luister het nummen Once In A Lifetime van One Direction en al snel viel ik in slaap...
JE LEEST
Hoe ik 1D heb ontmoet...
FanficDe 14 jarige Diana White komt er achter dat ze naar Londen gaat verhuizen met haar tweelingbroer en ouders vanwege de banen van haar ouders. Diana wou altijd al naar Londen gaan, maar verhuizen?? Ze heeft het er erg moeilijk mee omdat ze haar twee b...