Ben kim Hae Soo.
(Üstümdekikıyafetlerimin )Bugün, ülkeme geri dönüyorum. 7 yıl boyunca kendi ülkemden uzak Amerika'da yaşadım. Sebebi ise çok sevdiğim adam tarafından küçümsenmem, aşağılanmam ve aldatılmam. Bu yüzden ailemden, arkadaşlarımdan uzak bir yere geldim. Şimdi 24 yaşındayım ve kendi işimin patronuyum. Moda Tasarım üzerinde şirketim var Nişanlıyım. Nişanlımın adı Jackson. 25 yaşında bir doktor.
Şuan elele Havalimanı dışına doğru gidiyoruz. Arkadaşlarımız bizi almaya gelicekler. Havaalanı çıkışına gelince onları beklemeye başladık. Çok heyecanlıyım. Ailemi, arkadaşlarımı o kadar çok özledim ki onlara biran önce sarılmak, koklamak istiyorum. Kız arkadaşlarım; Yoora, Min Hee, Hanuel, chaeyoung. Erkek arkadaşlarımız ise; Yoongi, Taehyung, Namjoon, jin, Jimin, Hoseok. Evet onlar Jackson'ın da arkadaşları aslında onlar Jungkook'un da arkadaşları.
Jackson benim heyecanlandığımı anlayınca beni kendisine doğru döndürüp, yüzümü ellerinin arasına alıp okşayarak konuştu.
Jackson : her şey çok güzel. Sen, ben ve ailelerimiz çok mutluyuz . Yeni ve çok güzel bir hayat bizi bekliyor hayatım. Evleneceğiz ve çok mutlu bir ailemiz olucak. Sen, ben ve çocuklarımız. Şimdi fazla üzülme olur mu güzelim?
Kafamı olumlu olumlu anlamda sallayinca gözümden firar eden gözyaşlarımı baş parmağı ile silerek anlıma o sıcak dudakları ile öpücük bıraktı. Sıcacık ve huzur dolu bedeni ile bana sarıldı. Bende onu sarıldım ve biraz öyle kaldıktan sonra aramızdan öksürük ve kıkırdama sesleri duyduk. Birbirimizden ayrıldıktan sonra arkamıza döndük ve 7 yıldır özleminde bulunduğum ailemi ve arkadaşlarımı gördüm. Annem, babam, abim, yengem, ikizleri, kızlar ve Namjoon, jin, Jimin, Hoseok. ,Taehyung, Yoongi. Herkes buradaydı. Koşarak anneme , babama sarıldım , ayrıldıktan sonra abim, yengem ve ikizlere sarıldım. Sonrada kızlara ve Baylara sarıldım. Sevinçten ağlıyordum. Jackson bir eli ile belime tutup sarılınca Babam konuştu.
Babam : yanlız damat ayıp oluyor burada biz varız. Ayrıca hemen kizimdan ayrıl bakalım. Birazda ben sarılayım öyle değil mi?
Anlaşılan babamın yine kıskançlığı tutu. Ardından annem konuştu.
Annem :kıskanma zamanı değil. Onlar Nişanlı .
Babam :Eeeee ne yapayım ben biricik kızımı da karımı da kıskanırım ben bir erkeğim. Öyle değil mi beyler?
Erkekler : öyle efendim kkkkkkkk
Hae Soo : babacığım kıskanma zamanı değil ayrıca Jackson benim nişanlım başkası değil.
Herkes gülüyordu. Onların gülümsemelerini bile özlemişim.
Hae Soo :yanlız Size bir şey söyleyeyim mi?
Herkes kafasını evet anlamında sallayinca hemen söyledim.Hae Soo : hepinizi çok ama çok özledim. Ve ayrıca artık burada kalacağız.
Taehyung :ne yani artık burada mısınız?
Hae Soo :evet ~sevinmediniz mi ? Dedim biraz agyeo yaparak.
Hepsi :tabikide sevindik.
Chaeyoung :hadi gidelim buradan artık.
Hae Soo :Bence de gidelim artık.
Abim : Hae Soo gel buraya abim sana tekrar sarılayım.
Kucak açarak abime doğru koşup sarıldım.
Abim :seni çok özledim miniğim.
Hae Soo :yaa~ama ben minik değilim ki ben artık büyüdüm , nişanlandım, patron oldum. Ayrıca minik olan kişiler varsa bunlar senin ikizlerin.
Dedim ikizleri göstererek
Abim : olsun onlarda ,sende hala benim miniklerimsiniz.
Yoongi :hadi gidelim buradan yaa sizin duygusallığınız yüzünden uykum geldi.
Abimden ayrılarak Yoongi oppaya doğru koşup elimi boynuna atarak yürüdüm.
Yoongi : kızım çek şu elini boynumdan yaa hem sen sadece git onlara sarıl ben kimimki. ..
Hae Soo :yaaa oppa böyle yapma ama bak ben hepinizi çok çok çok özledim. Bak sana bir süprizim var.
Yoongi : neymiş süprizin söyle de öğrenelim.
Hae Soo : söyleyemem adı üzerinde süpriz. Ama eve gidince söyleyeceğim.
Yoongi :iyi tamam hadi hızlı olalım da gidelim yoksa burada uyuyacagim.
🙋Merhaba arkadaşlar 🙋
Bu benim ilk kitabim umarım beğenirsiniz. Lütfen oy verin ve yorum yapın.
❤Canlarını ❤
İstediğiniz bir şey olursa yorumlarda bildirin. 😉💗💡💡💡💡💡iyi okumalar 💡💡💡💡💡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔗🔗S○nsuza 💐Dek 🔗🔗《JEON JUNGKOOK 》
FanfictionBir gün ölecek olsam bile sonsuza dek Seninim Sevgilim .