(Parti için giyindigim kıyafet )
Bugün anlaştığımız şirketler ve yeni bir ortaklık adına bir parti var. Sabah erkenden kalkıp hazırladım. Partiye Jackson la beraber gideceğiz. Makyaj masamdan çok sevdiğim vanilyalı Parfümümü alıp sıktım .çantama da gerekli olan eşyalarıda koyduktan sonra telefonumu da elime alıp kapıya doğru ilerledim. Jungkook u gördüğüm an o yaşadığım tüm Hatıralar yüzüme bir tokat misali çarpıyor. Salonda Jackson u bekler iken telefonum çaldı. Arayan sandra 'ydı.
Ben : alo
Sandra : Hae Soo hanim nerede kaldınız herkes gelmek üzere.
Ben : birkaç işim vardı sandra onları halletmeliydim. Yarım saatte orada olurum.
Sandra : tamam Hae Soo hanim .İyi yolculuklar.
Ben : teşekkür ederim.
Diyip aramayı sonlandirdim. Sandra ben Amerika'dayken bana çok yardımcı olmuştu. Onu bir çalışan olarak değilde bir arkadaş gibi görüyorum. Bunları düşünürken telefonum çaldı. Arayan Jackson du.
Ben : alo Jackson
Jackson : hayatım ben geldim dışarıda seni bekliyorum.
Ben: tamam geliyorum.
Aramayı sonlandirip çıkış kapısına doğru yol aldım. Dışarıya çıkınca Jackson arabaya yaslanmış beni bekliyordu .
(Jackson'ın giyindikleri )
(Duvarı araba olarak farz edin )Beni görünce şaşırmış bir şekilde konuşmaya başladı.
Jackson : aşkım sen böyle güzel olursan düğünü beklemeden altima alırım seni.
Ben : Jackson sende böyle düşünmeye devam edersen hem partiye geç kalacağız hemde olacak tüm şanslarını kaybetmiş olacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔗🔗S○nsuza 💐Dek 🔗🔗《JEON JUNGKOOK 》
FanfictionBir gün ölecek olsam bile sonsuza dek Seninim Sevgilim .