Hep Birlikte eve geldik. Jackson ailesini merak ettiği için onların yanına gitti. Hepimiz salonda masanın hazırlanmasını bekliyorduk ki O sırada Taehyung konuştu
(Salonumuz )
(Mutfak ve salon arası )
Taehyung : diyorum ki yarın akşam sizin gelişinize bir parti mi versek?
Yoora :bencede harika bir fikir.
Namjoon :aynen o zaman yarın akşam benim barı kapatıyorum ve sadece bizler için ayarlıyorum ayrıca birkaç arkadaşlarımızı da çağırırız.
Hae Soo : benim Jackson 'lada konuşmam lazım. O zaman Size haber veririm.
Yoongi : senin süprizin neydi bakalım?
Hae Soo : ben Amerika'daki şirketi buraya taşıyorum.
Abim :kendini fazla yorma olur mu miniğim?Hae Soo : olur abicim sen merak etme.
Jin : o zaman kendine yeni bir ortak bulman lazım öyle değil mi?
Hae Soo :evet yeni bir ortağa ihtiyacım olucak ama onu Jackson halleder.
Yoongi : Hae Soo sana bir şey sorabilir miyim?
Hae Soo :tabikide Yoongi oppa .
Yoongi : jungkook 'la tekrar karşılaşırsan ne yaparsın?
Yoongi oppa böyle sorunca içimdeki tüm mutluluk birden kayboldu. Ama mutsuzluğumu dışa belli etmemeye yemin etmiştim. Kendi toparlayarak Yoongi oppa ma döndüm.
Hae Soo : oppa o benim için 7 yıl önce öldü. Karşılaşsam bile ki bu imkansız bir şey onun yüzüne bile bakmam yolumu değiştiririm.
Yoongi : ama sonunda onunla tekrar karşılaşacaksın sonuçta o da bizim arkadaşımız ve bunu sende biliyorsun.
Hae Soo : oppa istiyorsanız benim yanıma gelmeyin ama yine söylüyorum ben Nişanlıyım ve yakında düğünümüz olucak karşılaşsak bile ondan uzak dururum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔗🔗S○nsuza 💐Dek 🔗🔗《JEON JUNGKOOK 》
FanficBir gün ölecek olsam bile sonsuza dek Seninim Sevgilim .