In vremurile de demult într-un regat numit Venusia, traia un rege numit Glad.Regatul era minunat ,cu munți înalți, ape curate ,pământ rodnic și cu oameni muncitori ,curajoși și buni. Dar cum sa nu fie oameni așa dacă erau conduși de un rege bun și intelept? .Bunul rege Glad a cărui nume însemna Sabia, nu permitea că în regatul său să existe nedreptate. In război era neînfricat și niciodată nu a pierdut vre-o lupta .Dar cea mai mare bucurie a sa o reprezenta buna sa Regina Rayna. O adevărată regina demnă și curajoasa. Era iubita de toți supușii lor .Miloasă și înțeleaptă ,o raza de soare. Totuși in frumosul lor regat era o pădure în care nu era bine sa intri .Neagra și încâlcită că un labirint,daca intra careva nu mai insea nimeni cu mințile întregi.Regele a încercat să construiască un zid mare,dar când era terminat pe data se dărâma ,niciodată nu rămânea întreg. Multi ani nimeni nu îndrăzni să mai intre în acea pădure,până când într-o noapte avu un vis in care apăru o femeie frumoasa care îi spunea că va apărea cerbul de aur din nou în acea pădure.Din cauza acestui cerb bunicul său își pierduse viața de aceia regele fu hotărât să meargă să îl vâneze.Regina Rayna îl implora sa renunțe dar regele nu vru să o asculte.
CITEȘTI
Destinul Vânat
FantasyPe timpul cavalerilor și a printeselor din turn salvate,pe timpul vrăjitoarelor si a iubiriilor adevarate!A fost odata ....