En Büyük Hayalim

219 14 3
                                    

Bu gün yine okul var. Servisle gitmek zorundayım. Okul saat dokuzda açılıyor ama ben yedi buçukta kalkmak zorundayım. Servis dünyanın en kötü icadı bence. Keşke özel bir aracım olsa... Bunu gerçekten isterdim. Sabah sekiz kırk beşte kalkardım. Kahvaltım hep hazır olurdu. Çantam akşamdan hazırlanmış, her şey içinde olurdu. Unuttuğum bir şey için ise hizmetçime haber verirdim.

Derken okula geldik. Dersimiz sosyal bilgilerdi. Hemen kitabımı ve defterimi çıkardım. Ahh hayır, yine kalemliğimi evde unutmuştum... Arkadaşımdan yedek bir kalem istedim. Arkasını bayağı kemirmiş. Tiksinerek yazmaya başladım. Tahtada en büyük hayalimizi yazmamız isteniyordu. Ben de sizin de tahmin edebileceğiniz ve başlıktan da anlaşılacağı gibi "zengin olmak" yazdım. Herkes sırayla okuyordu. Yine sınıfın yarısı doktor olmak istiyordu. Sıra bana gelince göğsümü kabartıp okudum." Ben zengin olmak istiyorum." Bu sözden sonra sınıfın yarısı bana güldü. Kalbim kırılmıştı.

Eve geldim. Hayal defterime hayalimdeki evi çiziyordum. Yarın yine sosyal bilgiler dersimiz vardı. Derse girmek istemiyordum. Ama ertesi gün olunca içime bir umut ışığı doğdu. Çünkü öğretmen az önce bize hayallerimizi bir günlük gerçekleştirebileceğini söylemişti. Sonra sınıfın yarısına doktor kıyafeti, bazısına asker kıyafeti, bazısına da astronot kıyafeti verdi. Hepsine özel minibüslerin olduğunu ve minibüse bindiklerinde hayallerindeki yerlere gidebileceklerini söyledi. En son sınıfta ben kalmıştım. Öğretmen bana döndü ve başka bir hayalimin olup olmadığını sordu. Ben de olmadığını söyledim. Öğretmen beni bir villaya götürebileceğini söyledi.

Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin