A więc.
Dawno mnie nie było, wiem. Więc dzisiaj napiszę zodiaczka.
Przy okazji pozdrawiam @TakinietoperzUwU oraz @___Blonde___
<otwiera swoją jakże gwiaździstą duszę>
Oto pytanie na dziś:
Kto i jakim tekstem spróbuje cię poderwać podczas imprezy u Ruska? ( Tak wiem, jest kwarantanna i imprez nie powinno się organizować. Nie bądź jak Rusek. )
Baran- Nie pójdziesz na imprezę, bo ją zaśpisz qwp
Byk- Rosja, słowami ,,Kręcisz mnie jak talerz w mikrofalówce". Obawiam się, że prędzej zakręci nim wódka. No chyba, że ty też potrafisz wywołać ból... dupy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bliźnięta- ,,Jesteś gorący jak Żyd w piecu.'' Powie to III Rzesza. Bardzo pijany. Trzymając jednostronny bilet do Auschwitz. Albo do Berlina. :))
Rak- Finlandia. Podejdzie do ciebie z whiskey w ręku, po czym stwierdzi, że ,,twoje ubrania leżą na tobie świetnie, ale lepiej wyglądałyby, gdyby leżały na łóżku''. Lepiej uważaj.
Lew- ,,Czy jesteś czerwoną pochodnią? Mój piston właśnie stanął~". Oczywiście, te słowa usłyszysz od upitego Szwecji. Raczej to nie jest propozycja wspólnej rozgrywki w piątek wieczorem, he he. Chociaż, zależy w jaki sposób zinterpretujesz ,,rozgrywkę'' ::::::::::::::::>
Panna- Nie pójdziesz, bo się rozchorujesz przed samą imprezą. ;w;
Ale i tak Korea Południowa będzie chciał cię poderwać. Mailem.
Waga- Naćpany Jamajka, słowami ,,Pociągasz mnie jak traktor przyczepę na polu maryśki''.
Skorpion- Brazylia po kilku kieliszkach wódki, zada jakże zacne pytanie ,,czy chcesz zobaczyć mojego pytona? :))"...
... po czym wyjmie go z klatki
Interpretujcie jak chcecie.
Strzelec- Chiny, ale on nie będzie się bawił w teksty na podryw. Od razu przejdzie do sedna.
W szafie.
Koziorożec- Włochy. Patrząc na ciebie wzrokiem przenikliwym jak Rosja na kamienicę w poszukiwaniu alkoholowego powie ,,Nigdy nie lubiłem /wstaw tu swój kolor oczu\ oczu. Dzięki tobie w końcu się to zmieniło~"
Wodnik- Nikt cię nie będzie podrywał, przyjdziesz tylko po to, aby ukraść wódkę. Trzeba się zemścić na złodzieju alkoholu, czyż nie?
Ryby- Polska, mówiąc ,,Jesteś bardziej gorący niż dopiero ugotowane pierogi". Mam nadzieję, że nie będzie się do ciebie dobierał. Lepiej nie wychodzić w środku imprezy z powodu oparzeń.
Wystarczy zodiaków na dzisiaj uwu.
Życzę wam dobrego wieczoru ( albo raczej nocy). Trzymajcie się zdrowo i bierzcie rutinoscorbin.