Nje leter nga Malkolm X

50 3 1
                                    

Malkolm X ishte nje Afro-Amerikan i konvertuar ne Islam. Ai luftoj per te drejtat e popullit te tij duke u ber nje nder njerzit me te dashur ne Amerike ( pervece qeverise edhe nje grupi ekstremistesh ku keta te fundit me ndihmen e FBI-s e vrane sikur te ishte nje kriminel e jo nje njeri i paqes).

Ajo cfare eshte shkruar me poshte eshte nje leter nga Malkolm X , i cili flet per mesazhin e vertete qe percjelle Islami tek cdo person, i zi apo i bardhe, i kuq apo i verdhe. Edhe kete, e gjeti kur vizitoj qytetin e Mekkes.

( P.s.  Malkolm X ishte personi qe ktheu shum amerikan ne fen islame e nje prej tyre edhe Muhammed Ali)

Lexojeni...

"Kurrë nuk kam qenë dëshmitar i një mikpritjeje të tillë të sinqertë dhe frymë mbizotëruese të vëllazërimit të vërtetë siç praktikohet nga njerëz të të gjitha ngjyrave dhe racave këtu në këtë Tokë të Lashtë e të Shenjtë, shtëpinë e Abrahamit, Muhamedit dhe të gjithë Profetët e tjerë të Shkrimeve të Shenjta.

Për javën e kaluar, unë kam qenë plotësisht pa fjalë nga mirësjellja që shoh përreth meje nga njerëz të të gjitha ngjyrave. Unë kam qenë i bekuar të vizitoj Qytetin e Shenjtë të Mekës...

Kishte dhjetëra mijëra pelegrinë, nga e gjithë bota. Ata ishin të të gjitha ngjyrave, nga bionde me sy blu deri tek afrikanët me lëkurë të zezë. Por ne të gjithë ishim pjesëmarrës në të njëjtin ritual, duke shfaqur një frymë uniteti dhe vëllazërimi që përvojat e mia në Amerikë më kishin shtyrë të besoja se kurrë nuk mund të ekzistonte midis të bardhës dhe jo të bardhës.

Amerika duhet ta kuptojë Islamin, sepse kjo është feja që fshin nga shoqëria e saj problemin e racës.

Gjatë udhëtimeve të mia në botën muslimane, kam takuar, biseduar dhe madje kam ngrënë me njerëz që në Amerikë do të konsideroheshin ‘të bardhë’, por qëndrimi ‘e bardha’ u hoq nga mendja nga feja e Islamit. Asnjëherë nuk kam parë vëllazëri të sinqertë dhe të vërtetë të praktikuar nga të gjitha ngjyrat së bashku.

Ju mund të tronditeni nga këto fjalë që vijnë nga unë. Por në këtë shtegtim, ajo që kam parë, dhe përjetuar, më ka detyruar të riorganizoj pjesën më të madhe të modeleve të mia të mendimeve të mbajtura më parë, dhe të hedh mënjanë disa nga përfundimet e mia të mëparshme. Kjo nuk ishte shumë e vështirë për mua...

Unë gjithmonë kam mbajtur një mendje të hapur, e cila është e nevojshme për fleksibilitetin që duhet të shkojë paralelisht me çdo formë të kërkimit inteligjent për të vërtetën.
Gjatë njëmbëdhjetë ditëve të kaluara këtu në botën muslimane, unë kam ngrënë nga e njëjta pjatë, kam pirë nga e njëjta gotë dhe kam fjetur në të njëjtën shtrat (ose në të njëjtën qilim) - ndërkohë duke u lutur tek i njëjti Zot - me shokët muslimanë, sytë e të cilit ishin më të kaltërtat nga blu, flokët e të cilëve ishin shkëlqimi i bjondes, dhe lëkura e të cilit ishte më e bardhe se e bardha. Me fjalët dhe veprimet  e muslimanëve ‘të bardhë’, unë ndjeva të njëjtën sinqeritet që ndjeja midis muslimanëve të zezë afrikanë të Nigerisë, Sudanit dhe Ganës.
Ne vërtet ishim të gjithë (vëllezër) të njëjtë - sepse besimi i tyre në një Zot kishte hequr të bardhën nga mendjet e tyre, të bardhën nga sjellja e tyre dhe të bardhën nga qëndrimi i tyre...

Cdo orë këtu në Tokën e Shenjtë më mundëson të kem një pasqyrë më të madhe shpirtërore për atë që po ndodh në Amerikë midis të zezës dhe të bardhës...
Kurrë nuk kam qenë aq i nderuar. Asnjëherë nuk jam bërë që të ndihem më i përulur dhe i padenjë. Kush do t'i besonte bekimet që janë mbledhur mbi një Negro Amerikane?
Disa netë më parë, një njeri që do të quhej në Amerikë një njeri i bardhë, një diplomat i Kombeve të Bashkuara, një ambasador, një shok i mbretërve, më dha suitat e tij të hotelit, shtratin e tij…
Asnjëherë nuk do të kisha menduar të ëndërroja që unë ndonjëherë do të isha marrës i nderimeve të tilla - nderime që në Amerikë do t'i dhuroheshin një Mbreti - jo një Negro.

Të gjitha lavdërimet i takojnë Allahut, Zotit të të gjithë botëve.

Sinqerisht, El-Haxh Malik El-Shabazz
                      (Malcolm X)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Malcolm XWhere stories live. Discover now