1.fejezet

29 1 0
                                    

Park Yoora vagyok(19) a mai napom lesz az első a Howon egyetemen.
Ez azért fontos,mert ez az egyik olyan egyetem ahol nagyon keményen tanítanak és jól is.
-Megjöttünk-apa leparkolt a kolesz előtt és segített ki venni a böröndömet
-Köszönöm apa
-Tudom,hogy sikerülni fog,de figyelj az egészségedre és a pihenésre. És a legfontosabb barátkozz, találj valakit, élj.
-Jajj apu--a szemem megtelt könnyel
-Ne sírj kislányom, erős vagy
-Te megleszel?-pillantottam rá félve
-Eddig is egyedül voltam,persze hogy megleszek
Apa és anya két éve elváltak. Amya egy gazdag palival lelépett,így maradtam apával Seoulban.
Apa beszállt az autóba,intett és szomorú arccal elhajtott.

Beléptem a kollégiumba,majd a portáshoz léptem,aki elmerült a telefonozásban
-Szia Park Yoora és Howon egyetem-mosolyogtam a portás fiúra
-Negyedik emelet,hetes szoba-kezembe nyomta a kulcsot-Mázlid van a szobatársad is a Howonra jár-kacsintott egyet,majd tovább nyomkodta a telefonját
Viszonylag gyorsan felértem a negyedikre, ahhoz képest,hogy nagy bőröndöt cipeltem. A kulcsot a zába helyeztem,kinyitottam és konkrétan beestem a szobába. A falak piros színűek voltak, három ágy volt benne,de mégis csak egy volt használva. Tehát egy lánnyal osztozok. Nagy volt a rend, viszont a fal telis tele volt poszterekkel,különböző bandák képeivel. Ott volt a 2ne1,Victon és a BTS is.
Ránéztem a karórámra,majd rájöttem késésben vagyok. Ha nem érem el a buszt akkor gyalogolhatok vagy egy órát,mert az egyetem messze van innen. Gyorsan beraktam egy tolltartót, majd a pénztárcát a táskámba és elkezdtem szaladni. De visszafordultam és a bőröndből kikaptam a jegyzetfüzetem. A lépcsön lerohantam, ki a buszmegállóhoz. Lihegve értem oda a buszhoz. Felléptem a lépcsőre és a zsebemből vettem volna ki a bérletet amikor elejtettem a jegyzetfüzetem.
-Ahhj csak én lehetek ilyen szerencsétlen-Sóhajtottam egyet
Megfordultam,hogy felvegyem de a mögöttem álló lány gyorsabb volt.
-Tessék-nyújtotta felém
-Köszönöm-pillantottam rá hálásan
-Kim Yumi vagyok-hajolt meg
-Park Yoora-hajoltam meg én is, közbe felmutattam a bérletem és egy szabad ülőhelyet kerestem. Yumi szorosan mögöttem jött,majd leült mellém.
-Merre tartasz?-érdeklődött kedvesen-Ugye nem baj,hogy ide ültem?
-A Howon egyetemre és persze,hogy nem baj,sőt örülök
-Én is arra tartok-derült fel-Akkor mehetnénk együtt,ha gondolod és nem zavar
-Dehogy zavar,mehetünk
-Melyik szakon vagy?
-Táncon,de lehet később az éneket is felveszem. És te?
-Éneket és táncot vettem fel. Tudod az az álmom,hogy egy híres céghez leszerződjek. Voltam például az SM-nél és a YG-nél,de nem játam sikerrel.
-Komolyan mondod? Én ugyanerről álmodom, remélem idén nekem is sikerül-annyira örültem,hogy Yumivel egy szakra fogunk járni
-Itt vagyunk-szállt le a buszról.
Az egyetem nagyon nagy területű volt,sok paddal és fával. Krémszínű falain foltok nem éktelenkedtek.
Beléptünk az ajtón,majd eligazítást kaptunk.
A teremben már voltak más diákok is. Egy tetszőleges padba beültünk,majd Yumi hozzám fordult.
-Kereshetnénk egy céget,ahol gyakornokokat keresnek.
-Hm
-Naaaa légysziii-bociszemeket meresztett
-Egy próbát végül is megér-gondoltam át a hallottakat
-Ez azzz-annyira vidámnak tűnt
Az órán elmondták,az órarendet,hogy mik a követelmények,a házirendet és, hogy ne hozzunk szégyent az iskolára. A szünetben Yumivel hirdetéseket kerestünk,melyik kiadónál keresnek gyakornokokat. JYP sminkeseket keresett az SM stylistot és szerencsénkre a Big Hit gyakornokokat keres. Fél éves szerződést ajánlanak, vegyes bandában. Ha minden jól megy meghosszabbítják.
-Szerintem akkor ez lesz a nyerő-töprengett Yumi
-Mikor lesz a meghallgatás?
-Holnap 15:00
-Mennyi????-Addig gyakorolni kéne
-Igazad van,a közelben van egy táncterem szólok az üzemeltetőnek beugrunk.
-Benne vagyok.

A suli hála az égnek hamar eltelt, első nap lévén, nagyon unalmas volt.
-Készen állsz csajszi?-várt meg a bejáratnál Yumi
-Annyira készen,hogy félned kell tőleeem-nevetett
Busszal mentünk a táncteremig. Látszólag Yumi ismerte a helyet.
-Jártál már itt?-kérdeztem
-Ahaaa, jóban vagyok a tulajjal. Ah emlegetett szamár-biccentett az ajtó fele
-Lisa ő itt Yoora,Yoora ő itt Lisa-mutatott be minket egymásnak,majd elmondta neki a meghallgatást
-A terem egész este és holnap is nyitva áll, az egész hetem üres szóval a tiétek lehet a terem-A kezembe nyomta a kulcsot,majd otthagyott minket
Rácsatlakoztam a hangszóróra,majd benyomtam egy melegítős zenét. Mikor kellőképp átmozgattuk izmainkat, leültünk beszélgetni.
-Én a DNA-ra táncolok-mondtam Yuminek
-Az egy nehéz koreó, nagyon sok esélyed van a bejutásra. Én szerintem Hyuna Roll Deepre táncolok.
-Menni fog?-kérdeztem viccelődve
-Kihívás-mosolygott
Beraktam a Roll Deepet, majd Yumi felállt és táncolni kezdett. Eszméletlen mozgása van, és nagyon tehetséges lány.
-Na?-ült le kifulladva
-Csak figyelj-felálltam és elindítottam a DNA-t
A zene átjárta a testemet, éreztem hogy a szívem ritmusra dobog. Minden beleadtam és elég jól ment. Mikor végeztem Yumi megtapsolt.
-Iszonyatosan tehetséges vagy, nemhiába vettek fel az egyetemre-ugrált fel-le
-Köszönöm te is ügyes voltál
Egészen este kilencig gyakoroltunk felváltva,közbe énekeltünk is.
A táncterem nem volt messze a kolesztól ezért,gyalogoltunk.
Lassan odais értünk, a lépcsőfokokat nehezen szedtük. Megálltam a negyediken és el akartam köszönni Yumitől,majd mondta hogy ő is ezen a szinten van. Elém ment és kinyitotta a hetes szobát.
-Szóval szobatársak is vagyunk-megöleltem
-Boldogíthatlak-nevetett.
Elmentem zuhanyozni,majd lefeküdtem aludni.
-Jó éjt Yumi
-Jó éjt Yoora

Strange Love (Jimin FF)Where stories live. Discover now