Tak jo právě jsou dvě ráno a já za pár hodin mám stávat do školy, ale nějak se mi nechtělo.
Koukala jsem na upíří deníky a strávila jsem na tom za dnešek a včerejšek několik desítek hodin.
Normálně stávám ve 13:30 odpoledne. Jsem milovník jídla a spánku. Dokážu prospat celý den a večer koukám na seriály.
I když se na ten seriál dívám po několikáté tak i tak tam na ostatní křičím ' nechoď tam on tě kousne! '.
Moje mamka pracuje jako doktorka v naší městské nemocnici a taťka dělá policajta u městské policie.
Nechodím moc ven a, když už jdu tak jdu se svým nejlepším kamarádem. Bavíme se spolu už od malá.
Hodně lidí si myslí, že spolu něco máme, ale my spolu nic nemáme. Jsme jen dokonalí kamarádi a máme se rádi.
Podívám se na mobil a vidím, že je půl čtvrté ráno a já stávám v 06:00 ráno. No tak dneska ve škole budu jako mrtvola. No není to nic nového. Zhasnu mobil a koukám dál na upíři deníky. Potom co to skončí tak vezmu notebook a jdu ho dát na můj pracovní stůl a tam ho i zaklapnu.
Nad postelí mi svítili různé světýlka a takové malé lampiónky na kterých je vždy fotka buď s někým z rodiny a nebo s mými kamarádkami a nebo s mím nejlepším kamarádem.
Vlezla jsem si do mé milované postele a rozhodla se, že aspoň nějaký spánek by se hodil. Celou rádoby noc jsem ani nemohla usnout a, když už jsem ušla tak mi v 06:00 ráno zazvonil ten strašně dokonalý budík na mobilu.
Doufám, že tam jde slyšet ta ironie. Tak, když už ten budík zazvonil tak jsem vstala.Vždy, když stávám tak vypadám jako mrtvola. Ještě v polospánku jsem se došourala do koupelny a tam jsem sedla na záchod a pak jsem spláchla a šla si umýt ruce. Umyla jsem si i obličej a namazala jsem si ho a použila jsem takové ty blbosti na obličej.
Když jsem vylezla z koupelny tak jsem šla k mému pracovnímu stolu a pustila jsem si na notebooku písničky. Mám ráda takové ty pop písničky.
Došla jsem k mé skříni a otevřela ji. Vzala jsem si normální černé tričko a černé roztrhané rifle a černé spodní prádlo. Vzala jsem si delší ponožky a na těch ponožkách bylo rozkrojené avokádo a mělo takový rozesmátý obličej.
Vše jsem házela na postel a u toho si zpívala písničku která právě hrála. Zavřela jsem skříň a přišla jsem k posleli a vše co jsem tam naházela jsem si oblékla.
Pro zajímavost tak se nemaluji. Jsem bruneta, ale od Slunce mám zesvětlené konečky vlasů. Jsem hodně malá, měřím asi něco okolo 159 cm. Jo až tak jsem malá. Mám takové zvláštní oči. Jsou zelené, ale mají tam i hnědou, šedou a modrou.
Mám takovou štíhlejší postavu a vlasy mám až po zadek.Když jsem byla malá tak mi říkali, že vypadám jako Locika, protože jsem v tu chvíli měla ještě blond vlasy. No myslím, že dost o mě.
Na stole mi pořád hrál notebook tak jsem stopla písničky a vypla jsem ho. Vzala jsem si svůj batoh a šla jsem po schodech dolů. Batoh jsem dala na židli u stolu a šla jsem k ledničce a z ní si vzala snídani. Byl to obyčejný jahodový jogurt. Z šuplíku jsem si vzala lžičku a sedla si na linku a jedla. Jo je to neslušné, ale já to tak dělám vždy a rodiče už si na to zvykli.
Prázdný kelímek jsem hodila do koše a lžičku dala do dřezu. Zvedla jsem se a sedla jsem si na gauč a pustila si tam písničky. Vzala jsem mobil a lehla si. Dívala jsem se na YouTube a na sociální sítě. Dala jsem tam nějakou fotku kterou jsem našla v galerii a bylo to hotové.
Koukla jsem se na hodiny na mobilu a zjistila jsem, že už je 07:46 a naše škola začíná v 08:30. Chodím na střední a jsem ve čtvrťáku a tenhle rok budu dělat maturitu.
Zvedla jsem se z gauče a z židle vzala batoh a šla do předsíně. Tam jsem si obula moje Fila černé boty. Jsou to mí miláčci. Oblékla jsem si džínovou bundu a na záda dala batoh. Šla jsem do naší garáže a tam si vzala svou helmu na motorku. Nasadila jsem si na ruky rukavice.
Mám motorku je to Kawasaki Ninja ZX-10R ABS Guide. Je to nádherná motorka a je to nejlepší co existuje.
Nasedla jsem na ní a jela do školy.
ČTEŠ
Linked Life
Romance,,Please, I don't want to anymore" I said, but rather whispered. ,,But honey, I won't hurt you"he said so tenderly.