işte o lanet gün

19 0 0
                                    

Ulan bi gün dedimki gel buluşalım felan

Tamam dedi ve bana acayip bir heycan geldi kalbim o kadar hızlı atıyordu ki bugatti veyron la kapışabilirdi .

Ben evden çıktım kartal fenerium un önünde buluşucaz .

Tabi bende nasıl heycan var ölmek üzereyim .

Kız gelmiş uzaktan bunu bi gördüm ;görmez olaydım ananıskeyim senin dedim . Kız 110 kilo 1.5 metre boy .

Senin ben cibiliyetini sikeyim dedim o resimlerdeki kız bumu lan dedim

Normalde twitte kimseye takılmam ama o resimler gerçektn etkilemişti beni .

Ulan kendime küfür ede ede gittim kızın yanına . Hayal kırıklığı vol 15000 dü .

Yemek yiyelim dedi ( şaşırmamıştım zaten )

Burger king w gittik yemeğide ona kitletim aq zaten o kadar şaşkımdım ki :ne yemeği aq .

Bana diyoki ;" doğukan patateslerini yesene" onuda sen ye dedim benide ye amk kızı . Hemen can dostum erene mesaj attım ;" beni hemen ara ve işimiz var diye çağır " dedim . Çok şükür ki 5 dakika geçmeden aradı çağırdı . Görüşürüz bile demeden orayı terk ettim.

Twitten engellemiştim .

3-4 gün sonra vatsaptan mesaj atmış aq kızı :" doğukan bunu senden beklemezdim , sen diğerleri gibi değildin. " yazmış.

Sövdüm.. sövdüm ... ve sövdüm ...

Bir daha birinden hoşlanırsam beni siksinler diye kendime dakikalarca küfür etmiştim.

Hayal KırıklığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin