CRYSTAL'S MANSION
"kenapa lebam-lebam ni Zach?!" marah Elina."aku dah cakap dah,tulah kau keluar lagi" kata Elvina tapi matanya tak berpaling dari phone dia,malas nak kisah sebab orang dah cakap pastu degil jugak nak keluar siap angkut budak dua orang tu jugak.
"alahhh dah dorang attack aku,aku nak buat macam mana?takkan nak mintak Cay kerja dia Hacker,nak bagi Qilah? dia spy" "MACAM KITORANG TAK RETI PEGANG PISTOL BODO BETUL!" kata Cay dan Qilah serentak.Orang nak tolong ada ker dia marah diorang usruh duduk diam dalam kereta jadi penonton,dahlah si Zach tu tak bawak pistol nasib baik diorang degil jugak nak keluar tolong,itupun waktu si Zach tu dah macam nyawa-nyawa ikan.
"Auchh sakit bangang,perlahan-lahan lah kalau nak sapu ubat pun" aduh Zach. "Itulah makannyaa eyyy geramnyee" Elina menekan luka dan lebam semakin kuat. "AHHH ELINAAA SAKIT LAH BODO!"
mesti korang tertanya-tanya ape yang jadi kat diorang bertiga kan?meh author flashback kerja bangang si Zach ni.
Flashback 3 Jam lepas...
Seorang manusiaa yang memakai hoodie hitam,seluar hitam dan semuanya hitam.Fuh macam geng ape dah,nampak cam sesat je budak ni. "Eh author kau jangan nak kutuk aku lebih-lebih eh,kau pun salu pakai colour hitam,aku tembak kau pakai beretta ni kang!" Halahai kau ni,aku buang watak kau kang baru tau! "eh dia ni!dah ah malas nak gadoh,asik nak menang je kau ni Author" dah mari kita teruskan.
"ok kitchen clear,living room clear!" gadis itu mara ke pintu hadapan.Baru saja nak keluar "weyh Zach kau nak gi mana?" tanya Cay. "nakk ikut nak ikut!" kata qilah. ah sudah! dia menepuk dahinya.
Di dalam kereta
KERETA ZACH- FERRARI 812 GTS
KERETA CAY-FERRARI SF90 STRADALE
++act dorang pakai dua kereta,diorang boleh comunicate sebab Cay hack kereta Crytsal kalau pape jadi senang.Dalam kereta diorang pun ada macam-macam teknologi n mini file yang membantu mereka.
"Eh Elina ngan Elvina tahu ker kau nak keluar gi race ni?" ya si budak bertuah ni nak pegi race adeh Zach. "Elvina tau,dia marah gak tadi tapi- "kau tetap gak nakal nak keluar" potong Qilah. "hehehe peace" sengih Zach. "dahlah Elina tak tau,kalau pape jadi nanti camne?" bebel Cay "ah kau pun nak ikut gak kan eyy" Zach geram.
YOU ARE READING
Fancy Highschool {in editing}
Teen Fiction𝕯𝖎𝖆𝖒𝖔𝖓𝖉𝕷𝖎𝖌𝖍𝖙♥️𝕮𝖗𝖞𝖘𝖙𝖆𝖑 Group Crystal yang dikenali ramai di sekolah Fancy Higschool,ahli kumpulan ni mempunyai personaliti yang berbeza. Kedatangan Diamond Light telah mengubah sedikit demi sedikit hidup Crsytal. Banyak kenangan t...