- בפרק הזה יש תוכן קשה של מיני, אונס
מי שלא רוצה לקרוא את זה, תדלגו-🍌סליחה אם יש שגיאות כתיב 🍌
: פרק 2
*נקודת מבט של טאהיונג*
לפתע מישהו קפץ לי על הגב "כמה זמן דיברת עם גברת ג'אנג?" שאל ותוך כדיי ציחקק הבנתי שזה ג'ימין חברי הטוב "מי דיבר איתה!, חקרה אותי!" עניתי " רגע!, אם אתה הגעת עכשיו.. אז גם אתה אחרת!" אמרתי אחריי חשיבה. רבה "ואוו איינשטיין כמה זמן לקח לך לחשוב על זה?" הוא צחק בקול היסתכלתי אליו לשנייה וצחקתי גם אני "הגעתי מתיי שאתה הגעת, אבל גברת ג'אנג הייתה איתך בשיחה וניכנסתי לבית ספר וחיכיתי לך" הוא הסביר בפשטות הלכנו לכיתה, "מה עם אח שלך?, עדיין לא מצא עבודה?" נחרדתי, "למה אתה שואל?" שאלתי בחזרה, ג'ימין לא יודע מה אני עובר, לפעמים הוא היה שם לב שמשהו לא בסדר, למשל המקרה שקרה לפניי שנתיים.
פלאשבק למקרה לפניי שנתיים:
אז אני הייתי בן 15, זה היה יום חם, ניכנסתי להיתקלח, אחריי שסיימתי יצאתי מאמבטיה ערום, קלטתי ששחכתי לקחת איתי מגבת "אמא! אמא!"
צעקתי לאימי שהייתה עסוקה במטבח
"מה?!" היא החזירה לי "תביאי לי מגבת שחכתי ואני באמבטיה!" צעקתי כדיי שתשמע אותי "אני לא יכולה מתוקי אני עסוקה!, תבקש מאחיך אני בטוחה שהוא לא עסוק!"
'אויי לא! אני לא רוצה!'
'הוא לא יעשה לי כלום אמא נמצאת פה נכון?' אני הייתי בלחץ בסוף החלטתי לקרוא לו "סוהו!, אתה יכול להביא לי מגבת!" אמרתי בלחץ מהתגובה שלו
"בטח!" הוא ענה פה הייתי בלחץ, שמעתי צעדים מתקרבים לדלת,
הושטתי את ידי מחוץ לדלת
הוא תפס לי תיד והכניס אותה בחזרה ונכנס גם הוא, מייד הסתרתי את איברי הקטן עם שתיי ידיי, הוא גיחך ואמר "כאלו שלא ראיתי את זה כבר...פתטי",
הוא מייד זרק את המגבת הצידה והתקרב אליי השכיב אותי על הרצפה על הבטן , ככה שהיה לו נוף שלם לתחת שלי, ניסיתי להתנגד אבל כוח זה לא הצד חזק שלי... אבל לא וויתרתי וניסיתי לזוז לחסות את עצמי קצת.. זו בקשה כל כך קשה!?..., מייד אחריי שמעתי צליל של רוכסן נפתח וזה הפחיד אותי והרבה מחשבות אלו לראשי 'הוא אף פעם לא הגיע למצב כזה' 'הוא תמיד היה מלטף לי את הגוף וזהו'
YOU ARE READING
𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒔𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆- 𝒕𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌🔫
Боевикהנה אני שוב במקום שהפך ממזמן לשנוא עליי..., והינה שוב פעם אני מוצא את עצמי באותה סיטואציה, הוא נוגע בי ואני סותם... טאהיונג הבן 17 עובר התעללות מינית על ידיי אחיו הגדול, יש לו 3 חברים שמם ג'ימין וג'ין נאמג'ון אבל הוא מרגיש שהם לא רוצים בחברתו , החי...