Randi?

12 2 7
                                    

Mint mindennap ma is korán keltem. Miután összeszedtem magam elindultam a kávézó irányába. Csak egy 20 perces reggeli séta, nem éri meg busszal menni csak ha zuhog, ráadásul egy kis testmozgás sosem árt. Miután megérkeztem, nekiálltam rendberakni mindent ami a nyitásához kell. Mire 6 lett már minden rendben volt. Lassan elkezdtek beszállingózni az első vendégek. Csendben kiszolgáltam őket, de az agyam csak azon járt hogy Ágoston mikor jön még. Na, csak gondolni kellett megszólalt a csengő az ajtó felett jelezve hogy új vevő jött, nem más mint a "barna hercegem" (úgy tűnik ez a becenév rajtaragadt a szobatársaim közt).

Szia, mit kérsz, azt mind mindig? - kérdeztem.
Ja az jó lesz kösz. - válaszolt.

Nekiálltam elkészíteni a kávéját, de pont kifogyott a kávégép.

Bocsi, kifogyott a gép egy pillanat és újratöltöm. - hadartam és elmentem kávéért. Gyorsan meghoztam és betettem a gépbe.

Hogy megy a suli? - kérdeztem.
Semmi új. - rázta le a témát.
Oh ok. - motyogtam zavartan.

Csendben odaadtam a kávét.
550,- lesz mosolyogtam kissé zavartan.

Odanyújtott egy ezrest, szóval kikerestem a visszajárót. Visszafizettem 450-et.

Szia, remélem holnap találkozunk. - mosolyogtam rá.
Én is remélem. - kacsintott, ezzel teljesen zavarba hozva.

Most mi van, miért kacsintott rám? Szeret vagy csak ugrat? - morogtam magamban. Teljesen örületbe kerget, komolyan.

*******

A következő hét kb a szokásosan telt, a barátnőim nyaggattak Ágostonról, aki szinte mintha direkt bosszantana a kacsintgatásaikkal. Ezzel nem sokat segített a már eleve is bonyolult érzelmeimen. Csak ne lenne olyan helyes... Mindegy szedd össze magad, nem késhetsz el a munkából. Igaz hogy szombat nem munkanap, de a Rózsa kávézó ekkor is nyitva van és szombaton többet keresek így hát ma sem elmélkedhettem sokáig. Szombat a legvacakabb nap mivel Ágoston ilyenkor nem szokott jönni, gondolom van jobb dolga. Ezért lépett meg amikor a csengő alatt Ágoston jött meg.
Szia, hát te meg mit keresel itt ilyenkor? - kérdeztem, Amúgy mit kérsz extra hosszú feketekávét mint mindig vagy most valami mást?
Hát ma valami mást kérek, megkaphatom a telefonszámod?
Ööö i-igen persze - dadogtam, teljesen pirosan. Komolyan miért hat így rám?
Akkor oda is adod vagy mi lesz? - kérdezte kicsit zavarban (olyan aranyos zavarodottan)
Igen tessék - írtam le a számom egy szalvétára.
Köszi írok egy sms-t.
Ok az jó lesz (Te jó ég hogy tudok így válaszolni? Ez a legbénább válasz)
Na akkor viszont látásra - kacsintott, már megint..

Szerencsémre ma csak 5 óra a munkaidőm, szóval 11-kor már leváltott Mónika. Amikor elindultam vissza a koleszba eszembe jutott hogy válaszoljon kéne Ágoston üzenetére. Megnyitottam a telóm.

Új üzenete érkezett ismeretlentől

Megnéztem de szinte elállta a lélegzetem.

- Ma ebéd délben? Ha akarod randi ;)

Te jó ég randira hívott? Aaa mit válaszolják, és miért ilyen későn néztem meg... Mindegy, összeszedtem magam és válaszoltam neki remélhetőleg normálisan.

- Nekem jó, hova megyünk?
- Innen nem messze van egy klassz étterem oda gondoltam menni. Hol vagy, felveszlek.
- A kávézó előtt
- Megyek várj meg

Aaaa lesz egy randíím Ágostonal.

Rózsa kávézó (Teljes)Where stories live. Discover now