[Izuku pov]
Obudził mnie dźwięk kropli deszczu uderzających o dach dormitoriów. Rozglądając się po pokoju, mój wzrok samoistnie skierował się na budzik, lezący obok na szafce.
- ~7:29... Jak zwykle... mam życiowego pecha... MINUTA PRZED BUDZIKIEM! Jak!?~ - pomyślałem z grymasem na twarzy
Większość ludzi pomyśli że bardzo lubię się uczyć, i cóż tak jest, ale poranków nienawidzę z całego sercaNo dobra, wreszcie zadzwonił budzik, minuty czasem mogą trwać godziny prawda? Nie chętnie zwlokłem się z łóżka i podeszłem do szafy. Przebrałem się w mundurek szkolny, po czym przypomniałem sobie że wczoraj się nie spakowałem!? W pośpiechu chwyciłem plecak i wrzuciłem książki leżące na biurku. Wybiegłem z pokoju w pośpiechu i wparowałem do łazienki.
- Dobra, Izuku, nie denerwuj się... Będzie dobrze, nie spóźnisz się- mówiąc to przemywałem twarz letnią wodąPo 15minutach zszedłem na śniadanie, nigdy tak szybko nie udało mi się zrobić "makijażu" jak to mówiły dziewczyny. Główie chodzi tam o puder na twarzy i pomadke, czy trochę różu na policzkach... Tak maluje się, bez tego wyglądał bym jak jeden wielki świecący się pomidor.
W naszej stołówce było już pare innych osób. Iidia, który wszystkich pośpieszał, Uraraka siedziała w grupce innych dziewczyn, nieopodal siedzieli chłopacy, paru osób brakowało, ale chyba nikt nie zwracał na to uwagi. Zrobiłem szybko kanapkę Po czym dosiadłem się do Iidy, który nareszcie postanowił usiąść.
- Hej Iidia-kun - powiedziałem uśmiechnięty
- Cześć Izuku - odpowiedział nieco poddenerwowany Iidia
- Coś się stało? Wydajesz się zdenerwowany...
- Za tydzień mamy egzamin na tymczasową licencję, jak mam się nie denerwować
- Cały ty... - powiedziałem z uśmiechem na twarzyChwile po tym Iidia znowu wstał i pośpieszał całą klasę do wyjścia.
Jakoś 5minut po tym wszyscy siedzieli na swoich miejscach, i czekali aż wychowawca wyjdzie ze swojego bezpiecznego śpiwora. Ja też z chęcią jeszcze bym spał...
[Hejka! To moje 1yaoi więc nwm co z tego wyjdzie xD Pisze to, ponieważ fandom zepsuł mi ten piękny ship :c]
~315słów~
CZYTASZ
🌿 |TodoDeku| To tylko przyjaźń ~ 🌿
Fanfiction[ Uwaga! jest to TodoDeku nie zepsute przez fandom, czyli że po 5min gadania nie będzie ruchanska :3] 🌾 Midoryia Izuku oraz Todoroki Shoto, chodzą razem do klasy 2-A. Od poprzedniej klasy nieco się zaprzyjaźnili, jednak Izuku próbuje zaprzyjaźnić s...